@iquick wrote:Ik vond op een ander forum dat als je de settings knop vasthoud tot je een piep hoort dat je dan in het Testmode menu komt waar je allerlei parameters en waardes kunt bekijken. Dat ziet er wel interessant uit o.a. de temperatuur van de koelvloeistof.
Ik begrijp niet waarom dat die temperatuur niet gewoon standaard zichtbaar is op de BC!?
Ik zie ook dat FirmWare versie van 2004 is terwijl de HW versie van 2008! Vreemd op internet zie ik dat er nieuwere FW is van 2007. Kan ik die FW bij de dealer krijgen gratis of kost dat wat? Of is de Firmware die in het Testmenu word getoond niet die van de Navi?
Als je de firmware update met de update cd dan zie je wel wat je meteen hebt. Mijne is ook van 2004, dacht dat ik 2007 zou krijgen op dat scherm maar die firmware heeft met iets anders te maken, is me ooit een keer uitgeleged maar weet niet meer waar voor het was. Maar als je de update cd erin doet staat er vanzelf welke versie je hebt, nu heb ik dus 2007
Ook is het jammer dat het volume van de Radio niet harder gaat als het geluid in de auto luider wordt. Zijn dingen die de dealer via Tech2 kan instellen?
Deze is in te stellen als je de Muziek gedeelte kiest, en dan de settings knop indrukt, kom je in een ander menu waar je de snelheids afhankelijke instelling kan kiezen. Dacht bij Sound en dan SVDC
Is het niet mogelijk om een lijst te zien van de nummers op CD zodat je meteen een nummer kunt kiezen?
Ik kan nergens vinden hoe ik een nummer kan pauzeren. Is dat mogelijk?
Nummer pauzeren is niet mogelijk, maar de track kan je kiezen door naar de muziek gedeelte te gaan en daar de cd te kiezen, als je een beetje scrollt krijg je tracks te zien. Daar kan je een nummer kiezen
Heeft de Astra volledige drive-by-wire of alleen het gaspedaal?
Hier kan ik helaas geen antwoord op geven
Heeft de Astra standaard Traction Control ik dacht van wel toch? Ik merk daar toch echt niets van in de sneeuw. Hoe kan dat?
Dit kan je zien als je contact aanzet. Als je een dakje ziet in de toerenteller bij de 4, dan heb je TC
De sport uitvoering die ik heb heeft standaard een regensensor (lees ik in de brochure) maar hoe zet ik die aan?
Je moet de hendel van de ruitenwissers eenmaal omhoog doen en dan staat die standaard op regensensor, als die verder niks doet
Bedankt voor de uitleg! :thumbup Ik ga die dingen eens proberen.
Als je de firmware update met de update cd dan zie je wel wat je meteen hebt. Mijne is ook van 2004, dacht dat ik 2007 zou krijgen op dat scherm maar die firmware heeft met iets anders te maken, is me ooit een keer uitgeleged maar weet niet meer waar voor het was. Maar als je de update cd erin doet staat er vanzelf welke versie je hebt, nu heb ik dus 2007
Ik heb geen fw CD. Dus kan dat niet proberen maar ik denk dat ik de laaste firmware heb omdat ik bij de navi kan inzoomen tot 50m dacht dat dat nieuw was in de laaste fw.
Dit kan je zien als je contact aanzet. Als je een dakje ziet in de toerenteller bij de 4, dan heb je TC
De Astra H heeft dus niet standaard TC? Ik heb volgens mij in een duitse brochure gelezen dat dat standaard was vanaf 2007 onderdeel van het SAFETEC veiligheidssysteem?!
Je moet de hendel van de ruitenwissers eenmaal omhoog doen en dan staat die standaard op regensensor, als die verder niks doet[/quote]
Ik vermoed dat ik geen regensensor heb. Maar ik zal het eens proberen.
Is er ergens online een document te krijgen waar de standaard uitrusting van de Astra H GTC vanaf 2007 in staat?
Ben een beetje alle brochures die online te vinden zijn een beetje aan het doorbladeren. Is nu ff leuk om al die dingen te onderzoeken en achterhalen over de Astra H GTC. Zeker omdat ik 8 jaar in een G gereden heb. :thumb