CALIBRA4x4TURBO
Post weleens wat
Hey hebben jullie dat ook in je gts? Die handgrepen in je auto en eronder enzo en de handrem en dat klepje voor je zonnebril in de hemel dat is van dat aparte spul, als je er met je nagel over heen gaat gaat er een laag af! Nu had ik dat heel erg met de handgrepen in de portieren dat was er allemaal beetje af en krassen van nagels enzo zag er niet uit! Nu heb ik met een stanley mesje het gelijk gemaakt zodat het niet zo opvalt, maar als je goed kijkt met die groene pijl zie je dat er achter nog wel van die plekjes zijn waar het er ook af gaat! Raar spul vindt ik het! Hebben er hier er nog meer last van!
Kijk waar de groene pijl naar wijst daar achter dat handvat gaat er ook meer materiaal af allemaal nagel krassen enzo maar je kan het op den duur er allemaal af schrapen! Ben even bezig geweest met nagels en wasbenzine! daarna met cockpit spray er effe over anders sloeg t dof uit en nu valt niet zo meer op! Ja anders ziet het er niet uit! Ben wel benieuwd of jullie dat ook hebben!
Kijk waar de groene pijl naar wijst daar achter dat handvat gaat er ook meer materiaal af allemaal nagel krassen enzo maar je kan het op den duur er allemaal af schrapen! Ben even bezig geweest met nagels en wasbenzine! daarna met cockpit spray er effe over anders sloeg t dof uit en nu valt niet zo meer op! Ja anders ziet het er niet uit! Ben wel benieuwd of jullie dat ook hebben!