• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hapert bij lage toeren en gas geven

Ik ga het een paar benzine tanks aankijken en dan post ik hier het resultaat ;)

Trouwens Vincent, ik was vergeten te vragen of de lmm stekker voor de m2.8 een GM nummer had. En of ik die los kan bestellen zonder complete kabelboom.

Niet toevallig die van mij meegewassen? :P

Heb ze binnenkort wss nodig, dus moeten even afspreken wanneer ik ze op kan halen...

Alvast resultaat: voor et reinigen was de koude start moeizaam, dan leek het net of hij weer ging uitvallen en daarna starte hij. Nu is het contact om, trrrr, vroemmmm! Vele malen beter en de motor klinkt ook mooier.

Niet toevallig die van mij meegewassen? :P

Heb ze binnenkort wss nodig, dus moeten even afspreken wanneer ik ze op kan halen...

Komt nog wel een keertje zodra ik de onderdelen voor m'n C20LET bij elkaar heb gesprokkeld :P Of ik moet door gaan naar een C22XE / 2.5 / 3.0...

Zie wel wat de tijd brengt :P

Ik weet niet precies wat voor plastic het is, maar het scheurt in ieder geval wel flink als dat spul erop blijft zitten... Zelfde geval met metalcleaner :P Dat vreet plastic rollen binnen een maand compleet tot pulp :P

Kan binnenkort wel ff een busje meenemen...

Komt nog wel een keertje zodra ik de onderdelen voor m'n C20LET bij elkaar heb gesprokkeld :P Of ik moet door gaan naar een C22XE / 2.5 / 3.0...

Zie wel wat de tijd brengt :P

ik had van de week ook ineens dat ie begon te haperen en slecht reageren.. na (weer) veel zoeken :argue :hmmz

ik heb alles reserve, dat is wel zo makkelijk..

ik heb een FSE verstelbare BrandstofDrukRegelaar .. en die is intern lek. :fy1 heb me de ter... gezocht..

kwam lucht mee met benzine... heb nu een orginele rail gemonteerd .. loopt weer perfect..

had al langer af en toe dat ie stotterde .. misschien heb je er wat aan... :jerry :jerry

50 in ze 4 zonder te sputteren.. :wors :wors dat is ff geleden..

Dat vermoeden had ik ook dat de regelaar kapot is, maar die dingen gaan eigenlijk nooit kapot.

Echter hapert hij weer onderin de toeren, probleem is er dus nog steeds...

Ik weet niet precies wat voor plastic het is, maar het scheurt in ieder geval wel flink als dat spul erop blijft zitten... Zelfde geval met metalcleaner :P Dat vreet plastic rollen binnen een maand compleet tot pulp :P

Kan binnenkort wel ff een busje meenemen...

ik had van de week ook ineens dat ie begon te haperen en slecht reageren.. na (weer) veel zoeken :argue :hmmz

ik heb alles reserve, dat is wel zo makkelijk..

ik heb een FSE verstelbare BrandstofDrukRegelaar .. en die is intern lek. :fy1 heb me de ter... gezocht..

kwam lucht mee met benzine... heb nu een orginele rail gemonteerd .. loopt weer perfect..

had al langer af en toe dat ie stotterde .. misschien heb je er wat aan... :jerry :jerry

50 in ze 4 zonder te sputteren.. :wors :wors dat is ff geleden..

ik had er zo 1 tussen..
img_2d~1.jpg

ik ga wel weer een nieuwe bestellen want je merkt het echt wel... maar nu 1 met een metertje.. :jerry

Dat vermoeden had ik ook dat de regelaar kapot is, maar die dingen gaan eigenlijk nooit kapot.

Echter hapert hij weer onderin de toeren, probleem is er dus nog steeds...

Terug
Naar boven