• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v...

@trashmetal wrote:maar bekijk aan de andere kant het wegennet in belgie is ;)

wegen van stelcon platen zijn daar nog vrij normaal

Ja dus? :jerry

Als je in belgie woont en je doet alles in Ned zoals werken, fam, hobby, winkelen, boodschappen, en je woont net aan de grens is het toch allemaal mooi mee gepikt toch.

Als je echt midden in belgie zou wonen, zou ik toch ook liever in Ned wonen en volle pond betalen voor fatsoenlijk wegdek.

Ben al vaak keer af gereist naar de franse grens, en dat is echt geen lolletje toektoek toektoek om de zoveel meter. :jerry

mooi gsi-tje.

kunt goed zien dat ie van een liefhebber is geweest.

wat ik dan net weer een klein beetje jammer vind is dat de km stand van vervanging van de distributie op het luchtfilter huis is geschreven (of ik zie het verkeerd)

en dat er wat van die gele aanslag op het hitteschildje zit, maar dat zijn 2 kleine dingen die ook makkelijk op te lossen zijn ;)

en ook niet heel ergelijk, met de klep dicht zie je er niks van :P

over die belasting.

ik blijf zulk soort dingen echt raar vinden.

ze willen 1 europa, waarom dan dat soort dingen niet gelijk dan?

al krijg je dan waarschijnlijk ook weer veel gezeur, wij willen graag dat we dan de belgische regels nemen over de belasting, de overheid wil dan weer de nederlandse regeling natuurlijk:P

:jerry :jerry

@soepkip : 'en dat er wat van die gele aanslag op het hitteschildje zit'

Dat is nog het originele 'vet' dat erop zit. Zoals bij een 2.0 8v het kleppendeksel en luchtinlaat ook wel vaker zo geel-goud zijn...

grtz Tijn

hmm oke, ik dacht meer aan gesmeerde olie die aangekoekt is.

ik heb het namelijk ook bij mijn 8 v gehad op het kleppendeksel en een deel van het blok zelf.

als je het goed doet trek je het er in "velletjes" af.

ik haal het er in ieder geval altijd wel af ;)

maar dat mag verder de pret ook niet drukken, je hebt een geweldig mooi autotje gekocht.

ik dacht dat mr f altijd die "bijna nieuwe" astra's had, maar deze is ook echt in unieke staat.

jammer dat je in belgie woont, anders had ik je graag gezien op de meeting hier in drenthe, had ik de auto ff in het echt kunnen bewonderen :)

Ok misschien een achterlijke vraag, maar wat is dat bobbel naast de bestuurdersstoel?

p090180232001.jpg

Terug
Naar boven