• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Help ben op zoek naar opc wielen

andre1058

Post weinig
Kan iemand mij soms tips geven waar ik voor niet al te veel geld een setje mooie 19inch opc wielen (snowflake, of y-spaak) je weet wel van die hele mooie, kan vinden ben al een tijd op zoek er naar, ik heb mij al wel eens laten vertellen dat het via de Englse buren ook wel een paar centen kon schelen. Alvast bedankt voor jullie reacties;)

het blijven dure wielen dus voor een prikkie zal je ze niet snel vinden.

je zou het idd wel in engeland kunnen proberen:thumbup

het blijven dure wielen dus voor een prikkie zal je ze niet snel vinden.

je zou het idd wel in engeland kunnen proberen:thumbup

engeland worden die dingen regelmatig te koop aangeboden.

en als de pond nog wat lager staat als nu wordt het zeker interessant (1,15 staat die nu)

maar bedoel je die 5 spaaks snow flakes of die dubbele spaaks opc wielen?

oh en wel in engeland zoeken op VXR velgen ;)

engeland worden die dingen regelmatig te koop aangeboden.

en als de pond nog wat lager staat als nu wordt het zeker interessant (1,15 staat die nu)

maar bedoel je die 5 spaaks snow flakes of die dubbele spaaks opc wielen?

oh en wel in engeland zoeken op VXR velgen ;)

Ja ik bedoel die 5 spaaks alhoewel ik ze ook wel eens in 6 spaaks gezien heb maar de 5 spaaks vind ik mooier, heeft iemand ook de officiele naam van die wielen ook dat zoekt wat makkelijker. Ja en die wielen zullen altijd wel duur blijven maar ze blijven ook zo mooi dus moet ik er maar wat voor over hebben.

origineel gepost door Gts32v6

Aha,daarom wordt ik weleens vaker gevraagd of ik mijn velgen wil verkopen:wtf

Gr. Gts32v6

Je kan je auto beter in onderdelen verkopen joh brengt meer op of gewoon ruilen, oja dat wilde je ook niet he maaruh verkoop je ze nog steeds niet ik zou het wel doen hoor als ik jou was;);)

Ja ik bedoel die 5 spaaks alhoewel ik ze ook wel eens in 6 spaaks gezien heb maar de 5 spaaks vind ik mooier, heeft iemand ook de officiele naam van die wielen ook dat zoekt wat makkelijker. Ja en die wielen zullen altijd wel duur blijven maar ze blijven ook zo mooi dus moet ik er maar wat voor over hebben.

origineel gepost door Gts32v6

Aha,daarom wordt ik weleens vaker gevraagd of ik mijn velgen wil verkopen:wtf

Gr. Gts32v6

Je kan je auto beter in onderdelen verkopen joh brengt meer op of gewoon ruilen, oja dat wilde je ook niet he maaruh verkoop je ze nog steeds niet ik zou het wel doen hoor als ik jou was;);)

Inderdaad een prikkie kun je gerust vergeten,en ik weet waar ik het over heb,ik heb de mijne ook al meerdere keren kunnen verkopen.

@ Bjorn ,als dat orginele en nieuwe snowflakes/OPC's zijn ,is dat een hele mooie prijs:thumbup,dan nog wel ff 4 235/35/19 bandjes erbij tellen :P

ps ;6 spaaks is ALTIJD 18 ",5 spaaks is ALTIJD 19 ",tis maar dat je het weet :D

origineel gepost door ahrend

Inderdaad een prikkie kun je gerust vergeten,en ik weet waar ik het over heb,ik heb de mijne ook al meerdere keren kunnen verkopen.

@ Bjorn ,als dat orginele en nieuwe snowflakes/OPC's zijn ,is dat een hele mooie prijs:thumbup,dan nog wel ff 4 235/35/19 bandjes erbij tellen :P

Zo'n mooie vectra, en je nog nooit zien rijden in Eindhoven.......moet me gaan schamen

Terug
Naar boven