ik zit dit even te lezen..maar ik zie een omloop van omstandigheden,wastegate gescheurd? ik neem aan dat er een wasegate op zit die op de turbo hoort te zitten? dan lijkt mij het sterk dat die gescheurt is. ik zou bijna zweren dat het iets mechanisch is,het klappen uit de uitlaat is niet goed voor je turbo das een ding dat zeker is,dat kan betekenen dat er onverbrand brandstof in je turbo ontsteekt door de hitte,dus kan je misschien kijken of er een boogie vet is.en wat de boogie betreft dat die het vonkje uitblaast... wel eens 15.000 volt gevoeld? dat blaas je echt niet uit.tussen ruimte moet ongeveer uit mn hoofd 1.1mm zijn.
je zou even dat soort dingen moeten proberen zoals de timing van de ontsteking enzo..kijk je turbo even na op de speling van het asje,kijk of ie goed olie krijgt..ben wel erg benieuwd wat het is.
gr. arjan
je zou even dat soort dingen moeten proberen zoals de timing van de ontsteking enzo..kijk je turbo even na op de speling van het asje,kijk of ie goed olie krijgt..ben wel erg benieuwd wat het is.
gr. arjan