• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP Ik glij alle kanten op! met winterbanden

Nou, semi-slicks, later beschrijft hij ze als ver afgesleten zomerbanden.

Semi-slicks zijn nog wel een stuk zachter, dan heb je echt veel grip!

Toyo PROXES 888. :wub Zo als je dan denk dat je grip hebt met gewonen banden weet je nog niks. Ik heb eens een dagje gereden met die dingen, das asociaal veel grip. Koni's op hard gezet, niervergruizend maar damn het leek wel een kart zo strak. :agent

Toyo PROXES 888. :wub Zo als je dan denk dat je grip hebt met gewonen banden weet je nog niks. Ik heb eens een dagje gereden met die dingen, das asociaal veel grip. Koni's op hard gezet, niervergruizend maar damn het leek wel een kart zo strak. :agent

Mijn Broer reed met zijn Circuit katloze peug 205 1.9 16V (MI-16 voor de kenners) het loopvlak van de toyo 888 eraf...

Willem

Mijn Broer reed met zijn Circuit katloze peug 205 1.9 16V (MI-16 voor de kenners) het loopvlak van de toyo 888 eraf...

Willem

Kan aan mij liggen maar het is net of ik nu na twee weken meer grip heb ofzo, kan het zijn dat het rubber een beetje stug is na het lange liggen en dat dat beter word als ze bellast zijn geweest door het rijden? Eerste paar dagen was echt glibberen en bij minste geringste greep abs in, nu ist redelijk normaal. :wtf

Kan aan mij liggen maar het is net of ik nu na twee weken meer grip heb ofzo, kan het zijn dat het rubber een beetje stug is na het lange liggen en dat dat beter word als ze bellast zijn geweest door het rijden? Eerste paar dagen was echt glibberen en bij minste geringste greep abs in, nu ist redelijk normaal. :wtf

Net een uitwijkmaneuvre in de regen gehad met m'n winterbanden, voorganger zag na de bocht parkeerde auto over het hoofd en ik volgde m'n voorganger.. Ik had het idee dat m'n Michelin Alpine's (185/60 R14) het beter deden dan mijn Michelin zomerbanden (185/65 R14)... Alleen de remweg is nu nog iets langer op droog wegdek (13 graden).

Net een uitwijkmaneuvre in de regen gehad met m'n winterbanden, voorganger zag na de bocht parkeerde auto over het hoofd en ik volgde m'n voorganger.. Ik had het idee dat m'n Michelin Alpine's (185/60 R14) het beter deden dan mijn Michelin zomerbanden (185/65 R14)... Alleen de remweg is nu nog iets langer op droog wegdek (13 graden).

Heb ook nog nergens last van, mijn Voertuigen gaan pas op de winterbanden, als het weer dat nodig acht.

Willem

Heb ook nog nergens last van, mijn Voertuigen gaan pas op de winterbanden, als het weer dat nodig acht.

Willem

Terug
Naar boven