• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Henk-400 diverse projecten

Ok :thumb , ik heb wel meer mensen gezien, waarvan ik niet zeker wist of ze het wel of niet waren, maar sowieso was ik toch vaak in gesprek.

De Manta kan na jaren gebruik wel weer een opknapbeurtje gebruiken, wie weet, volgend jaar, voorlopig nog even te druk, technisch is het wel bijgehouden, maar optisch iets minder.

Och, het is tenslotte ook geen concourswagen. ;)

Toen ik bij jouw wagen stond te kijken en naar de filmpjes, waren er ook heel veel mensen (inclusief mezelf) die je navigator een hand gaven en zeiden: hallo Henk. :P

Heb daarna nog even met Marcel staan praten (want ik heb toch wel veel bewondering voor de mensen die vol vertrouwen naast een coureur gaan zitten met alleen maar pace-notes in de handen) alvoor ik jou en Louwe nog even sprak.

Ha, ha, mooi is dat :thumb

Ik ben zelf ook even navigator geweest, maar mijn lichaam kan er niet over, voor de rest is dat op zich wel leuk werk, mocht het graag doen.

Anyway: vandaag even wat tijd gevonden (vrij gemaakt) en de 1e deurstijl zit in de deur gebouwd.

1380086_247273238758012_1589178072_n.jpg

Mijn maat dacht ook dat Henk de navigatie gast was.

Ik zij nog ken je hem, omdat ik iemand anders als Henk zag.

Ik dacht aan de man " weet 99,9% zeker" met de bril die constant een peuk op de lippen had :jerry

Mwoah, Marcel rookt ook, dus daar moet je niet op af gaan ;)

Maar die met de volle haardos zonder bril is Marcel en die met de (hele) grote scheiding en bril, dat ben ik.

@ Logan, jouw scheiding eindigt bij je bakkebaarden toch? ;)

Ik had jou ook nog ff kort gezien toen ik bij Kurt stond te praten.

Ik had de juiste man wel voor me. :thumb

Maar ik heb Henk eerder gezien bij een 400 meeting :angel

Brede midden scheiding (net als ik) alleen is Henk lang en slank en dat ben ik niet :jerry

Hij leek op deze man :hmmz

22dbd32.jpg

Klopt eigenlijk had ik dezelfde kapsel als Henk maar ik scheer het eraf :angel

Sorry voor de -offtopic Henk.

Nu iedereen weet wie Henk is kunnen we verder gaan met ontopic.

Ik vond wel jammer dat we je Kadett D 400 niet konden spotten maar dat zou volgend jaar vast goedkomen :angel

Normaliter doe ik altijd m'n best om niet te veel op de foto te komen, maar soms ... moet je wel eens wat.. getuige..*ahum*

De Kadett komt denk ik met een maand of 3 naar buiten, tot die tijd blijft het druk en blijft hij staan waar die nu staat.

Verder ook vandaag even een stukje ontspanning:

De 2e stijl is nu ook gemaakt.

1375925_247517318733604_1117708842_n.jpg

Dit is nog vrij casual trouwens, maar je hebt gelijk, ik loop het liefst in een spijkerbroek en trui / T-shirt rond in m'n vrije tijd.

Marcel is nog even goed druk geweest en heeft even een jaarvideo gemaakt :thumb

Normaal deden we dat later, maar we hebben al vroeg besloten dit jaar niet meer te gaan rijden na St.Vith, volgend jaar gaan we weer voor een nieuw seizoen.

http://www.youtube.com/watch?list=UUWedo6EXmIe9BSV4KZUkvmA&v=S31-SQzpCnA

Tot die tijd gaan we even nadenken hoe en wat we gaan doen en persoonlijk ga ik me wat meer concentreren op andere zaken.

Haha die sticker "camera aan" op het dashboard voor de navigator :)

Wil die navigator nog wel eens pikante verhalen vertellen ofzo? :D

Nee, dat was omdat we de onboard camera vaak vergaten aan te zetten, dat kan d'r inmiddels ook wel weer uit, het effect is wat weg.

@Maartuh wrote:Haha die sticker "camera aan" op het dashboard voor de navigator :)

Wil die navigator nog wel eens pikante verhalen vertellen ofzo? :D

Nee ik wil hem nog wel eens vergeten aan te zetten. Alleen helpt de sticker al niet meer zo goed, je begint er aan te wennen.

En de pikante verhalen knippen we er uit ;-)

Ondertussen ben ik al een tijdje bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen, e.e.a. hangt ook af van de situatie die er aan gaat komen in de rallysport wereld gezien de gebeurtenissen afgelopen jaar. In ieder geval is er een oplossing aangeschaft voor een logistiek probleempje, d.w.z.: we hadden nooit een echte servicewagen (te duur) dus alles werd in 1 wagen gepropt tijdens de service en dat bracht soms wat problemen mee en een hoop drukte.

Een oplossing is bedacht en dat is een dichte aanhanger geworden.

536236_248074085344594_1962935980_n.jpg

1381570_250218005130202_579564306_n.jpg

Inmiddels is deze al grof verbouwd, een aantal zaken waren niet handig.

1382953_250218031796866_217984641_n.jpg

Zo staat hij d'r nu ongeveer bij

1380534_252689508216385_15692345_n.jpg

1395272_254023648082971_334380796_n.jpg

De binnenkant moet nog verder afgewerkt worden en aan de buitenzijde komt ook nog het nodige aan reclame materiaal.

Hier nog even een foto om even een indruk te geven

601080_252848114869075_958566091_n.jpg

Nee, ik heb geen tijd helaas.

D'r wacht hier nog een berg werk en uitzoekwerk op me, ik kan iedere tijd wel gebruiken momenteel.

Terug
Naar boven