• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote 'iemand-met-opcom-in-de-buurt?'-topic

Dat is idd lullig en zonde maar helemaal klote als je geen carpass hebt helaas. Kost je weer eurotje's jammer genoeg.

Galaxy Nexus Tapatalk

Ja dat ligt eraan ik heb ook geen carpass, en geen service boekje maar ik heb gewoon de dealer gebeld(motorhuis) waar wij de auto 2de hands gekocht hadden hoefde alleen het kenteken op te noemen en de receptioniste gaf de code en klaar top service.

Ja dat ook maar dat zal waarschijnlijk zo zijn omdat je de auto daar hebt gekocht en een dealer is maar normaal vragen ze er geld voor, vooral Gouda Motorhuis. Een vriend wilde dit ook en kostte hem 20 euro toen.

Galaxy Nexus Tapatalk

ja wij hebben inderdaad de auto daar gekocht wel 2de hands het is toch zo dat alleen de dealer waar de auto nieuw gekocht is de security code heeft en dat elke andere opel dealer het op kan vragen toch?

Luuk

Ag de crisis laat alles veranderen wij moesten in ieder geval 20 euro dokken het zal wel zo zijn dat ze via kenteken kunnen zien waar de auto gekocht is. Weet niet hoe ze dat bij mn vriend hadden gedaan.

Galaxy Nexus Tapatalk

Heb een probleempje, zeer meoilijke start, startmotor draait normaal rond. Wie wil mij helpen? motor 1.6-16V Zafira 1999

Wie o wie heeft een :angel op-com en heeft een keer zin en tijd om mijn REC te progammeren, zodat ik mijn ramen via

de AB kan openen en sluiten (#gewoonomdathetkan):D en hoe zit dat precies met car hi jacking? ook ergens gelezen.

Hoor graag van jullie :angel

Greetzz jt

Je kunt die vraag hier posten: viewtopic.php?f=185&t=167622

Als dit je enige vraag is, zou ik dit topic graag sluiten. Laat maar weten.

@Opel-Maus wrote:Heb een probleempje, zeer meoilijke start, startmotor draait normaal rond. Wie wil mij helpen? motor 1.6-16V Zafira 1999

Geeft ie wel storing??

Willem (Berkel en Rodenrijs + Opcom)

@wim-v6 wrote:@Opel-Maus wrote:Heb een probleempje, zeer meoilijke start, startmotor draait normaal rond. Wie wil mij helpen? motor 1.6-16V Zafira 1999

Geeft ie wel storing??

Willem (Berkel en Rodenrijs + Opcom)

Hoi Willem,

Nee, de lampjes lichten alleen op zoals normaal, wanneer de auto aanslaat gaat alles vrijwel meteen uit... lampje voor t koelsysteem blijft wel een tel of twee branden... Ik heb wel de indruk dat-ie stationair iets te laag staat, hij heeft wat moeite om van z'n plek te komen... Gister t volgende geprobeerd: normaal starten, startmotor 2 slagen laten maken, sleutel terug en direct opnieuw starten, slaat-ie na 1 slag direct aan... vanochtend lukte dat overigens weer niet.

grt,

Maurice

Wij hebben hier dit topic voor: viewtopic.php?f=185&t=167622

Mocht je alleen op zoek zijn naar het uitlezen, wil ik je vragen om in dat topic te posten, zodat deze dicht kan.

@pixels66 wrote:Ik heb inmiddels ook een opcom, omgeving Den Haag/Rijswijk..

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Ga je in mijn wijk zitten :jerry :jerry :jerry :jerry

:D

Terug
Naar boven