• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@astraTD wrote:@trashmetal wrote:Haha, maar jij zet grotere stappen ;)

ik heb toch ook wel een uur nodig hoor :D

Wist je dat helmer over de 2meter is? waarschijnlijk zet dan maar kleine stapjes... of hij heeft een villa :jerry

He nog een over de 2 meter. Ben zelf 2m en 4 cm

603189_495261950493602_833276268_n.jpg

wat DE fack?

@KadAstra-EF wrote:AstraTD: wat een baggerbende daar !!!!!!!!!!

Walgelijk gewoon.

Knap van je dat je zonder uitkering rond kunt komen, respect !

Rik :D

Inderdaad.

Achja ik red me prima ik woon nog thuis bij me ouders dat scheelt gelukkig en veel bij klussen aan brommers en krantenwijken soms 600kg papier achter in de assie :mrgreen:

Alleen zuiden, zijn paar wijken... brengt goed op anders deed ik het natuurlijk niet.

Zal wel eens een foto maken... spatlappen schuren af en toe eens over de weg :jerry

pfff je hebt mense jongeee... loop ik net langs de leeszaal hier op werk, waar tevens veel computers staan.. zit er een gewoon kei harde kontseks te kijken :wtf :wtf :wtf :wtf :wtf

@dion87 wrote:pfff je hebt mense jongeee... loop ik net langs de leeszaal hier op werk, waar tevens veel computers staan.. zit er een gewoon kei harde kontseks te kijken :wtf :wtf :wtf :wtf :wtf

inderdaad :wtf :wtf als het nou 2 potten waren zou ik zeggen oke :jerry

sja het is maar net waar je van houd......mja om dat in een zaal te kijken waar iedereen langsloopt das wel ranzig :puke

@biancaatje wrote:@wimpell wrote:sja het is maar net waar je van houd......mja om dat in een zaal te kijken waar iedereen langsloopt das wel ranzig :puke

je kind zal er langs lopen

ja dat klopt daar hak nii over nagedacht....

Pfff ik kijk nergens meer van op wat dat betreft, vorige week lunch in een Hooters gehad en daar liep gewoon een klein jochie rond te rennen en te flikflooien met de serveersters (iets wat ik even later ook gedaan heb) :angel

@ astratd dan maar via de chat als de topic gesloten

van 20.00 tot 20.30 heb ik niks te zeggen thuis, moet ik stil zijn van de vrouw en netjes op de bank gtst kijken.

tussen 20.30 en 20.00 heb ik thuis ook niks te zeggen maar mag wel bewegen :D :D

Mogguh all hier in huis zijn we weer klaar voor dagje school en werk enzo hahah morgen lekker vrij maja morgen wel weer paar uur in de trein voor de kids weg te brengen .. :???:

vandaag geen werk voor me en morgen vrij lekker lang weekend !!!!!!!!!!

6 auto's stil gezet vandaag ivm geen werk :swear

Terug
Naar boven