• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Ja, en wij hebben er weer werk mee...

En heb zojuist ook nog een link verwijderd van iemand die z´n eigen Vectra op marktplaats had ´gespot´.

Dankzij een melding van een oud-moderator. En er was ook nog iemand die z'n OPC hier te koop had geplaatst, drukke tijden dus king:

@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:Mis ik nou iets ??

Rik :shock:

Ja Rik een of andere insiginia rijder zet steeds zijn waggie tekoop in het niet marktplaats gedeelte, in verleden is die al eens gebannend.. kort samen gevat een raar ventje is het. :jerry :jerry

Haha, heb even gesneupt en heb het gesloten topic gevonden.

Ik wou nog de gek met die gast aansteken maar posten gaat niet meer daar :cry :cry :cry :cry

Goeie aktie van Senatorman en RISL (onze huisbank.....eh moderator) :jerry

Rik :D

Huisbank?

Bijna het hele mod-team heeft wel één of meerdere acties ondernomen op de Insignia die te koop is aangeboden (zoals topics verwijderd).

@RISL wrote:Huisbank?

Bijna het hele mod-team heeft wel één of meerdere acties ondernomen op de Insignia die te koop is aangeboden (zoals topics verwijderd).

Ja sorry, ik bedoelde eigenlijk de achterbank maar ik zie nu dat ik iets niet goed heb gedaan. :jerry :jerry

(je doet je werk prima hoor :thumb )

@RISL wrote:Ja, en wij hebben er weer werk mee...

En heb zojuist ook nog een link verwijderd van iemand die z´n eigen Vectra op marktplaats had ´gespot´.

Dankzij een melding van een oud-moderator. En er was ook nog iemand die z'n OPC hier te koop had geplaatst, drukke tijden dus king:

Als je een topic leest met eigen auto te koop. hoe meld ik dat aan jullie? moderators bedoel ik dan

@gsi rudi wrote:@RISL wrote:Ja, en wij hebben er weer werk mee...

Als je een topic leest met eigen auto te koop. hoe meld ik dat aan jullie? moderators bedoel ik dan

Een pm sturen naar de moderator die je het eerste tegenkomt.

dan komt het altijd goed.'

Dit geld ook voor het taalgebruik wat je niet aanstaat :thumbup

Ik heb in ieder geval veel vertrouwen in de heren moderators alhier.

Wordt altijd teruggemaild en netjes geantwoord :thumbup

Ook al is het soms in mn nadeel :shock:

Pm kan, maar als die moderator niet online is, duurt het even voordat het verwerkt wordt.

Je kunt de betreffende post het best melden via het uitroeptekentje, dan kan iedere moderator de melding zien en het probleem verhelpen. Dit tekentje dus:
icon_post_report.gif

oke weet ik dat ook weer

je moet tegen kritiek kunnen anders moet je niet posten vind ik.

Heb afgelopen weken veel geleerd hier over mijn auto's :wors

@RISL had het uitroepteken gisteren gezien, maar wist dat toen niet

@gsi rudi wrote:oke weet ik dat ook weer

Druk/klik er maar eens op, dan heb je RISL bij je thuis op de stoep :jerry

@KadAstra-EF wrote:@gsi rudi wrote:oke weet ik dat ook weer

Druk/klik er maar eens op, dan heb je RISL bij je thuis op de stoep :jerry

De moderators hebben het al druk zat met ander die niet kunnen lezen, ga ik ze niet lastigvallen met onzin

alhoewel :angel

ligt eraan van waar je komt, laat ff weten als je komt. dan ben ik weg haha

nu ik

woon in Drunen, werk bij een bedrijf uit Bennekom, Rij charter voor een bedrijf in Raamsdonksveer en rij door heel nederland

Dit is mijn hobby auto door de weeks en foto van mijn uitzicht met klompen en dobbelstenen. De stadslichten zijn led

Foto-SRBAYKOE-D.jpg

Foto-QCSCSMYF-D.jpg

Foto-G8R3E8TE-D.jpg

@gsi rudi wrote:nu ik

woon in Drunen, werk bij een bedrijf uit Bennekom, Rij charter voor een bedrijf in Raamsdonksveer en rij door heel nederland

Dit is mijn hobby auto door de weeks en foto van mijn uitzicht met klompen en dobbelstenen. De stadslichten zijn led

Foto-SRBAYKOE-D.jpg

Foto-QCSCSMYF-D.jpg

Foto-G8R3E8TE-D.jpg

Neem aan dat jij dat bent op de zijkant? Je valt tenslotte wel goed op zo :jerry

Terug
Naar boven