• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@soepkiepe wrote:zonde van je haar hoor..

zo lang heeft me meis het ongeveer, die moet het eens durven te zeggen dat ze het er af wil knippen ;)

suc50568.jpg

ze heb het inmiddels nog wat langer.... en donker geverfd ;)

als je ons dochtertje van 2 hebt, die heb het ook tot onderaan haar rug ;)

zal wel eens een foto van maken :)

:wub :wub :wub

Ahum, ehm, tja, hoe laat is het ?

Rik ;)

ik nog wel een opel forum fan/auto heb gespot vanmiddag .. ik in alkmaar door huiswaard reed met de bus .. en dr ineens een grijze Monza stond met een sticker op de ruit Opel-forum.nl

@biancaatje wrote:lengte van mijn haar was... je ziet t net niet helemaal op de foto .. halverwege mijn rug ongeveer...

534362_394122513963407_378066455_n.jpg

en is nu ..........

381906_461531687222489_443883814_n.jpg

Wat me ook opvalt is dat je serieuzer bent gaan kijken :jerry

tjonge jonge die rik

maar staat je wel goed dat haar ja alleen ik zelf knip het nooit meer kort heb ik 1 keer gedaan vanaf me kont tot me schouders heb er zo spijt an gehad dat ik het echt niet weer doe ;)

@biancaatje wrote:ik nog wel een opel forum fan/auto heb gespot vanmiddag .. ik in alkmaar door huiswaard reed met de bus .. en dr ineens een grijze Monza stond met een sticker op de ruit Opel-forum.nl

zal naar mijn idee Senatorman zijn.... ;)

Ik blijf het zonde vinden Bianca met je lange haar zag je er veel leuker uit, gewoon weer terug aan laten groeien :thumb Opzich staat het je goed zo strak en stijlvol als het gekapt is maar ik mis de vrolijkheid in je aanblik ten opzichte van de oude foto.

ik was ook moe he (7 maanden zwanger en dan dag rennen en vliegen om overal op tijd te komen) .. en vergeet ff nie ik ben bijna 10 kg (onvrijwillig) afgevallen dat doet ook een hoop helaas zie je dat bij mij het meest ni mijn gezicht ;) en t word ook weer lang .. vorige keer heb dat "maar" 2 jaar geduurd ;)

pffffffffffff vind t ziek zijn niet leuk meer ....... al 4 weken hoesten snotteren etc ga je naar de dokter .. mag ie je niks geven door die zwangerschap :swear :swear :swear ja zegt ie ga maar stomen .... jippieee :???:

Wat gaat een maand snel, zolang al niet gereageerd. Veel gebeurd.

-Gisteren de oudste 7 geworden.

-Vectra weer voor een jaar goed gekeurd

-dynamo van cabrio kapot gegaan en weer gemaakt

- CF in geleverd een Daf XF met 40000 km op de teller terug gekregen.

- mijn oma van 85 bij achterkleindochter naar het paardrijden komen kijken

Sinds gisteren lekker weekend en zondag met moeder, vrouw en kids naar rotterdam ahoy. We gaan naar de spaanse rijschool kijken

dit is allemaal positief, maar wat is ...... een klote ziekte.

Afgelopen vrijdag van mijn zwager en van mijn achterneef te horen dat beide moeders het hebben en niet lang meer te leven hebben. Beide zijn rond de 55.

bij eentje is het een kwestie van dagen :swear

nog gefeliciteerd met je oudste ... veel plezier bij die spaanse rijschool ;)

blijft altijd een klote ziekte inderdaad.. veel sterkte !!!

dank jullie voor de steun, in deze tijd ga je wel meer van de kinderen genieten. Want het leven is maar kort

Heb wel veel zin een zondag. In het voor programma staan Friese paarden.

Morgen lekker een beetje uitslapen en om 1100 weer met de dames naar de manege

Mooi klote is dat ik ben een rekening afschrift van mei 2010 kwijt en laat ik mijn Calibra nou net in die maand geschorst hebben (wil het schorsingsbedrag aan kunnen tonen) :( Nu maar hopen dat het nog opnieuw op te vragen is bij de ING, online laten ze alleen 2011 nog als verste mogelijkheid zien.

Een pluspuntje is dat verder wel alle afschriften aanwezig zijn, morgen de laatste algehele compleetheidscontrole en eventueel daaruit voortkomende wijzigingen aanbrengen dan kan alle aandacht naar het document met daarin het verhaal. Naar verwachting zou dit redelijk vlot moeten gaan waarna de auto zelf mijn kant op mag komen.

dan heb je vast lekker geslapen hahahaha

wij hebben hier ondanks dat ik ziek was gister een super leuke verjaardag gehad.. kleine man is goed verwend!! en (stief)paps en mams mochten zelfs uitslapen vandaag tot half 10 ..!!! :shock: ;)

vandaag lekker relax dagje .. vanaaf voor t eerst sint maarten lopen met de kids ..

Er gaat niets boven de ene avond zuipen en de andere ochtend met een totaal mishandeld houten hoofd op een kart gaan zitten om vervolgens met het pedaal constant tot de bodem een kartcircuit af te jagen :wors

Terug
Naar boven