• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

:swear weer ziektewet hier :???: ben gister raar gevallen heb nu 3 ribben gekneusd en mijn rechterheup gekneusd.. hele check up gehad gelijk want ja ben toch 7 maanden zwanger .. maar met kleine meid gaat alles gelukkig goed ... das dan wel weer opluchting .. maar pff wat doet dat pijn die hele rechterzijkant :???:

ja echt wel hang nu in de wacht bij uitzendbureau kan week of 4 duren dit .. en in theorie zou ik over 4 weken met verlof gaan .. dus ff checken of t handiger is om nu al met verlof te gaan of toch eerst ziektewet en dan verlof

@biancaatje wrote::swear weer ziektewet hier :???: ben gister raar gevallen heb nu 3 ribben gekneusd en mijn rechterheup gekneusd.. hele check up gehad gelijk want ja ben toch 7 maanden zwanger .. maar met kleine meid gaat alles gelukkig goed ... das dan wel weer opluchting .. maar pff wat doet dat pijn die hele rechterzijkant :???:

Ja meissie, moet je maar niet op een hekje klimmen met je buikie :jerry

Hee, beterschap daar :D

Rik ;)

What the fuck een paar maanden geleden werden we gebeld dat we een prijs van boven de €250 gewonnen hadden bij de Nationale Postcode Loterij, werd er vandaag gewoon onaangekondigd een heel Nintendo Wii pakket bezorgd met tig goodies (3 stuurtjes waarvan 1 standaard en 2 rapid racing wheels), dubbele USB induction charger, play motion, nunchuck dingen en 2 spellen (Super Mario Bros en Mario Kart) :jerry

zulk soort telefoontjes krijg ik nou nooit!!!

onee, k doe ook nie mee aan zulke dingen :hmmz

gefeliciteerd in ieder geval en plezier er mee :)

Nouja ik ben wat winkansen betreft de grootste scepticus hier maar ben toch blij dat ik nu ongelijk gekregen heb :jerry Het bedrag waarvoor we sinds aanmelding mee gespeeld hebben is dik lager dan de waarde van wat ik vanmiddag uit de grote doos gehaald heb dus dat is ook nog eens leuk :wors

Haaai Helmer... niet meer actief geweest hoe kan dat??? je bent wel erg actief op facebook :jerry

Maar inderdaad je mooie plaatje de weg op

mogguh

dat krijg je he als je alles verplaatst haha dan werken je foto's niet meer ;)

het hier echt een baal week is .. na alle gedoe van de week ook nog gisteraaf onze ketel kapot is gegaan .. het hier nu maar 17 graden is binnen ...... ik nu op de monteur aan het wachten ben

k moet ook nog hopen dat ie t in 1 keer ken fixen anders moet er met huiseigenaar overlegd worden (huren particulier) of t wel waard is of dat er een nieuwe moet komen :???:

Vandaag maar gelijk het betere werk erbij gekocht

dsc0517pe.jpg

@helmer opelfan wrote:haha ja gelukkig wel. Ik heb alles wat ik in 1 map op photobucket er maar snel weer uitgehaald en alle foto's van mij op het forum staat er weer :wors

Volgens mij heb je maar 1 foto op dit hele forum :shock:

Je avatar :jerry

Rik ;)

@helmer opelfan wrote:haha ja gelukkig wel. Ik heb alles wat ik in 1 map op photobucket er maar snel weer uitgehaald en alle foto's van mij op het forum staat er weer :wors

Wat heb je met je avatar gedaan?

de kwaliteit suckt ineens zwaar

Terug
Naar boven