• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@astraTD wrote:@biancaatje wrote:altijd leuk die happende mannen hahahahaha (en hollanders zit er nog in van mijn limburg tijd ;)

Zeg ik ook altijd Hollanders of ik ga Holland in :jerry boven Weert is het echt hollands :jerry

En onder weert wonen de reserve belgen :jerry

Ik wist niet dat het hier op het forum was.

Dan nog: hier vind je juist de kenners die weten wat iets waard is. Weinig kans dat de verkoper het dan tegen die hoge prijs kwijt raakt.

@RISL wrote:Het is proberen waard toch? Iemand anders weet het artikel misschien niet goedkoper te vinden en betaalt de hoofdprijs.

Is leuk voor de verkoper. Het is zijn/haar goed recht om te vragen wat hij/zij wil. Of de vraagprijs te hoog is, komt hij/zij dan vanzelf wel achter.

beetje een marktplaats ding als je het mij vraagt.

@biancaatje wrote:@KadAstra-EF wrote:@Robc20xe wrote:@biancaatje wrote:ja zo hek t ook geleerd toen ik in heerlen woonde hahahah

zo lekker frieten eten ohnee patat heet t hier hahahah morgen nog dagje werken en dan zit mijn 2 daagse werkweek dr weer op .. mij benieuwen hoe ventje straks reageerd heb m stiekem az sokjes gekoch voor de baby .. (ik als ajax fan :???: maja woon nu in alkmaar en heb een alkmaarse vent dus jah ... maar hij weet nie dak ook al ajax spulletjes gekocht heb :jerry

Gevaarlijk hoor ajax spullen in alkmaar :P

Ja ?

Ik dacht dat AZ en Ajax in Alkmaar wel aardig goed ging :shock:

Rik :D

hangt er vanaf wie je hebt ;)

mijn vriend en zijn vrienden zijn mijn kids al aan t omlullen naar az hahahah

:thumbup :D

ik vind afzetterij op het opelforum niet gepast, daar heb je marktplaats voor :jerry

hoewel ik verder niet weet waar het over gaat hoor....

Het is proberen waard toch? Iemand anders weet het artikel misschien niet goedkoper te vinden en betaalt de hoofdprijs.

Is leuk voor de verkoper. Het is zijn/haar goed recht om te vragen wat hij/zij wil. Of de vraagprijs te hoog is, komt hij/zij dan vanzelf wel achter.

@KadAstra-EF wrote:@gsi rudi wrote:ben een lekker weekend je weg met vrienden, vallen mijn collega's mee nog lastig. :swear

Als klap op de vuur pijl belt de baas met de mededeling: morgen niet rijden , maar wel op kantoor komen want je krijgt uitleg hoe de boordcomputer van een andere klant werk vanaf dinsdag bij ander bedrijf charter rijden. o ja je bent wel de hele week van huis. Fijne afsluiting van een weekendje ardenne

Ik had de telefoon uitgezet ! :jerry

Rik :D

dat doe ik de volgende keer ook, afgelopen zomer ook geen meegenomen beviel goed.

Denk dat ik mijn gsm er helemaal uit gooi

dat is mijn idee ook

heb aardig wat onderdelen liggen die ik niet weg gooi om er een ander mee blij te kunnen maken

pas een middendemper weg gedaan voor 15 eu :D

tja volgens mij zijn we hier toch om beter en wijzer te worden van mekaar, niet elkaar uitbuiten..

@dion87 wrote:soms zouden mensen wat vaker eerst de prijs vergelijken met dezelfde dingen die online staan, ipv het zomaar online gooien met een overdreven hoge prijs... :hmmz

Hahaha +1 :jerry

@trashmetal wrote:@dion87 wrote:soms zouden mensen wat vaker eerst de prijs vergelijken met dezelfde dingen die online staan, ipv het zomaar online gooien met een overdreven hoge prijs... :hmmz

Hahaha +1 :jerry

is het dan lullig iemand erop aan te spreken als die ze ding voor een paar honderd euro teveel verkoopt, of ben je gewoon dom als je het koopt terwijl het zo overprijst is?

@RISL wrote::wtf

Ik heb geen geluid hier op m'n pc, misschien dat het dan beter is?

Ik snap er in ieder geval niets van.

gaat alleen maar over firing ma lazor.. tis een meme van een paar jaar terug alweer

Terug
Naar boven