• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Geeft niet ;)

Wat ik ook irritant vind, zijn advertenties waarin staat bijv: Astra OPC1, helemaal origineel.

En dan zit er een OPC2 grill op ofzo.

Dan heb ik altijd gelijk de neiging om de adverteerder te mailen....

tja zoiets vind ik wel moeten kunnen, die grill staat gewoon vele malen beter dan de standaart G grill

zolang de standaard velgen er nog maar onder zitten :P

waarom zijn er eigenlijk bijna geen lexmaul(look) achterlichten voor de coupe dan?

ze zijn er wel, maar in zulke kleine maten dat niemand ze verkoopt ofzo

Ja, die grill staat zeker beter. Maar zet er dan niet bij dattie origineel is. Vaak zie je dan ook nog een andere einddemper, andere velgen enz. en dan issie volgen hun nog steeds origineel.

Lexmaul(look) is inderdaad erg zeldzaam.... maarre, mocht je nog een setje achterlichten zoeken om ze zelf Lexmaullook te spuiten, ik heb nog een setje liggen ;)

maar je komt gewoon de raarste dingen tegen op marktplaats, dat is er een van

hoe wil je zoiets maken dan? lijkt me niet dat je de pinker zilver kan krijgen toch

@RISL ze staan ook op marktplaats voor 30 euro.. misschien niet de donkere standaard lampen die erop zitten. maar smokey erover en klaar..

en snap prima als je ze neit wegdoet voor 3 tientjes.

Volgens mij heb ik het bij het astra.owners-forum wel eens gezien bij iemand.

Lamp openmaken, oranje lampje vervangen voor een oranje ledje. En dan de oranje reflector/achtergrond zilverkleur spuiten, samen met die van je achteruitrijlicht, zodat het dezelfde kleur is.

Maar hoe of waarmee hij dat alles gedaan heeft, weet ik niet.

Ik kan ze niet vinden voor €30? Wel voor €58 per stuk (idiote prijs) en €62 samen

Laat maar weten of je die van mij zou willen. En dan komen we er wel aan uit met de prijs. Overigens heb ik geen donkere lampen, maar de lichte versie en die zou je nodig hebben volgens astra.owners-forum.

maar ik moet ff rustig aan doen, gister kwam ik erachter dat ik nog niet eens genoeg geld had om me uitlaat te kopen.. (dankzij de boetes)

wil namelijk weer veel te veel :jerry

Ja....en ik wil juist zo min mogelijk ;)

Spullen overhouden, wel te verstaan. Het staat nog steeds in de weg allemaal....

@KadAstra-EF wrote:RISL is een fl*pdr*l :jerry

Rik :wors

instaban.... :jerry :jerry :jerry :jerry

waarom heb ik nog niet gepost in dit topic? dit zijn mijn topics. dom ouwehoeren, zonder duidelijke onderwerpen....

king of Spam? king:

@KadAstra-EF wrote:Denk alleen niet dat dit weer de bedoeling is maar goed..

Rik :D

er staat Off-Topic. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

maar idd is het wel fijn om een topic te hebben, waar we alles kunnen posten wat we allemaal verspreid posten. :P

nu hoop ik dan ook dat in de rest van de topics het Off-Topic ophoudt, en dat er dan hierheen wordt verwezen. :thumbup

alhoewel het verleidelijk is, om dat niet te doen. :angel :oops:

Terug
Naar boven