• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

jaja, afgelopen zaterdag bumper erop gezet.. eergister bij me maat afgezeten om te laten spuiten.

laat ook meteen de booskijkers en bumperverbreders meespuiten.

dus hoop echt dat ik em vandaag terug krijg, want morge komt me opelfreakende maatje uit oostveurne naar leiden toe, kan die ff kwijlen :jerry

Awesome!!!

Altijd leuk :jerry

ik heb gister een setje BBS RX velgen gescoord die er dit weekend onder gaan samen met de 60mm verlaging.

can't wait :angel

@DMLB ceo wrote:Awesome!!!

Altijd leuk :jerry

ik heb gister een setje BBS RX velgen gescoord die er dit weekend onder gaan samen met de 60mm verlaging.

can't wait :angel

ja zegtie, zijn het BBS of replica's?

ben wel benieuwd :P

wat zijn trouwens de maten van je velgen dan?

Originele BBS ;)

195 45 R16

ET42

Zat te kijken naar 17 inch maar vind een Baleno daar eigenlijk te klein voor en gaat er lomp uit zien.

BBS.jpg

20121113_124158.jpg

Althans het staat op de velg dus ben van mening dat ze wel echt zijn.

als ze dat niet zien zijn dan, :ass

maar wat is jou mening over de echtheid na het zien van de foto's :jerry

in mijn ogen zien ze er ook echt uit, staat ook netjes BBS in de rand enzo.

zijn ze 4x100 dan?

want dan kunnen ze uiteindelijk nog op een toekomstige opel ^^

Jaa precies,

ja mang :vertag

Heheheheheh heeeel scherp van je ;) alleen zou ik hierna een astra coupe willen 2.2 lijkt me wel wat wellicht weer op g3

zijn alle coupe's 5x100?

niet alle coupe's zijn 5x110.. je hebt 1.6 coupe's die 4x100 hebben.

maar 2.2 heeft wel 5x110. geloof alles van de 1.8 en daarboven heeft dat.

een 1.6 wil ik echt niet meer!

ik denk dat ik de 1.8 125pk ook niet geheel meer zou waarderen, rij nu met 121pk en 990kg.

Heb pas met een handgeschakelde 1.6 8v van een maat gereden maar daayyuuumm wat is dat traag en zwaar :jerry

nee dat kan ik begrijpen, ik zou ook zelfs niet eens meer terug kunnen naar een ongeblazen motor :jerry

maar is die 1.8 het zelfde als uit de astra H dan?

me pa heeft er zo eentje, en vind die motor veel te nerveus. trekt wel lekker in ze toeren hoor..

met zo'n 1.6 8v kan je ook niet meedoen in het verkeer.

Dat kan ik heel goed begrijpen cheffey

Zou best kunnen, is dat geen 140Pk 1800 van de Astra H?

Trekken zal die ongetwijfeld wel doen ja :D

opzicht wel heur, ik reed automaat.

Altijd volgas dan kan t wel :jerry

geen idee wat het precies is, wel gave bak hoor. hij kiept alleen als een dieplader :P

automaat kan ik dus echt niet.. tijdje terug in een M3 gereden met automaat, en dan kan ik me linker voet niet stil houden :jerry

Ik vond het heerlijk!!

Er stond pas nog een Coupe 2.2 automaat op G3 te koop :wub dat zou het voor mij helemaal zijn.

kan je mooi dat pootje uit het raam laten bungelen :jerry :angel.

Zo rij ik ook regelmatig met een caddy van werk maar toen ik nog automaat reed ging ik eens op pad met die caddy had ik m uitgezet.

Wil ik m weer starten ging die maar niet aan :S ik voet op de rem gebeurd maar niks.

zegt mij boordcomputer opeens druk koppeling in :vertag

Lastiggg :jerry

of in je automaat de koppelin in willen trappen, ook heel raar :P

was die erg duur?

zie ze tegenwoordig best goedkoop voorbij komen namelijk.

maar dat ik net zoiets als rustig blijven met 5 ongestelde vrouwen in huis... dat kan niet :P

Ik zal kijken wat er rond de zomer te koop staat vol leder en verwarmd zou ik wel goddelijk vinden.

heheheheh echt hea, ik dacht al heaa dat zijn inglo platen maar bleek toch een hele andere wagen te zijn.

Dat is idd een soepel kleurtje.

Terug
Naar boven