• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@dunjatamara wrote:ook een bbl dus ;)

Ik mocht een keer in de week naar Rotterdam de hele dag theorie en anderhalf uur simulatie de andere 4dagen naar schiphol om te werken, ik was wel zo blij dat ik klaar was, ik heb besloten noooooooit meer naar school te gaan :lol:

hier hetzelfde, voorlopig.

als ik echt een opleiding moet volgen van de baas, omdat ik daardoor promotie kan maken, wil ik dat zeker wel overwegen.

maarja, als je al 23 jaar op school zit, dan ben je het ook wel een keer zat.

en ik kon na elke opleiding op het Deltion weer zoeken naar ander werk.

doe de opleiding Magazijnmedewerker, afgerond. begin dus aan Groepsleider magazijn: Contract niet verlengd...

dus daarna bij C1000 in de winkel begonnen, dus overgestapt naar Detailhandel verkoopmedewerker 1.

heb dat afgerond, half jaar later: contract niet verlengd.

nu dus lekker 5 dagen werken, verdien ik ook eens wat meer. :jerry

@dunjatamara wrote:Met zulke dingen moet je ook helemaal niet spotten hoor!

Het is net als je je ziek meld terwijl je dat niet bent om een dag vrij te hebben, en een week later word je echt ziek!

:jerry@Mr.F wrote:Phil, je snapt dat zulke dingen geen grappen zijn? :jerry@soepkiepe wrote::fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

ik denk o nee phil zijn astra is gejat joh!!

pff ik zat al bijna kwaad te worden hier op de stoel hahaha@RISL wrote::wtf

Ik zat echt even :shock: te kijken

Ik las even over de laatste 2 regels heen, dus ik had hier al een hele reactie klaar staan. :jerry

In ieder geval fijn dat het maar een droom was.

Haha wou het effen mededelen :jerry Voortaan zet ik toch wat vaker de motor af bij een stop.. Een droom komt vaak uit :hmmz

Soms heb je een droom dat je niet wakker wilt worden dat het te leuk is en bij sommige ben je blij dat je wakker schrikt.. :jerry

Hoop het dan ook nooit mee te maken.

@FnF_racer wrote:@dunjatamara wrote:ook een bbl dus ;)

Ik mocht een keer in de week naar Rotterdam de hele dag theorie en anderhalf uur simulatie de andere 4dagen naar schiphol om te werken, ik was wel zo blij dat ik klaar was, ik heb besloten noooooooit meer naar school te gaan :lol:

hier hetzelfde, voorlopig.

als ik echt een opleiding moet volgen van de baas, omdat ik daardoor promotie kan maken, wil ik dat zeker wel overwegen.

maarja, als je al 23 jaar op school zit, dan ben je het ook wel een keer zat.

en ik kon na elke opleiding op het Deltion weer zoeken naar ander werk.

doe de opleiding Magazijnmedewerker, afgerond. begin dus aan Groepsleider magazijn: Contract niet verlengd...

dus daarna bij C1000 in de winkel begonnen, dus overgestapt naar Detailhandel verkoopmedewerker 1.

heb dat afgerond, half jaar later: contract niet verlengd.

nu dus lekker 5 dagen werken, verdien ik ook eens wat meer. :jerry

Ik wou expediteur worden :lol: Uiteindelijk zat ik op de expeditie chauffeurs hun vrachtbrief af te tekenen en de bijkomende zaken natuurlijk, want een baan als expediteur waar vind je die nou in Apeldoorn :lol:

@KadAstra-EF wrote:Haha,

Ik zal de foto's hier even neerzetten.

Rik ;)

Update :)

De foto;s zijn donker natuurlijk maar je kan wel duidelijk zien dat de golven over de parkeerplaatsen rolt.

Deze foto's zijn gemaakt op het verste puntje van de Holwerter veerdam waar je de boot naar Ameland pakt.

DSC03512.jpg

DSC03511.jpg

DSC03513.jpg

Op dit moment staat het zeewater zeker 1 meter hoger dan normaal.

Je wilt dan niet weten hoe dichtbij de zee dan bij de zeedijk is !

Rik ;)

Oke, nu dezelfde parkeerplaats maar dan bij daglicht:

proef.jpg

Rik ;)

zo hey, dan hadden jullie echt wel ff hoog water vergeleken die foto van nu!!

nog veel overlast van water geweest dan of is alles een beetje mee gevallen daar?

:wors Kun je mooi skutsjezeilen :-P

wow dat was behoorlijk hoog dus!

Hebben we hier wel eens bij Deventer met de ijssel ook wel grappig om te zien

@soepkiepe wrote:zo hey, dan hadden jullie echt wel ff hoog water vergeleken die foto van nu!!

nog veel overlast van water geweest dan of is alles een beetje mee gevallen daar?

Tis meegevallen omdat de wind rond middernacht ging liggen :wors

Dus de waterstuwing ging niet verder.

Rik ;)

Goedemorgen!

Ik heb ook gedroomd vannacht ik had een nieuwe auto gekocht :agent

Een Rode Astra GTC :lol:

Hij had meedraaiende koplampen en dat vond ik zo leuk dat ik wel 30 rondjes om de rotonde ging rijden :lol:

Ja hier ook al de heledag aan regenen.. ben maar naar huis gegaan voor te douchen, was zeiknat en in de auto zag ik geen f*ck meer door condens.. nu effen wat bij komen en weer verder bezorgen.

Als het morgenvroeg tussen negen en tien maar even droog is ter hoogte van Berg en Bos ben ik al tevreden!!!

Maar zou wel weer in die zeikregen moeten staan :???:

Terug
Naar boven