@dunjatamara wrote:ook een bbl dus 
Ik mocht een keer in de week naar Rotterdam de hele dag theorie en anderhalf uur simulatie de andere 4dagen naar schiphol om te werken, ik was wel zo blij dat ik klaar was, ik heb besloten noooooooit meer naar school te gaan :lol:
hier hetzelfde, voorlopig.
als ik echt een opleiding moet volgen van de baas, omdat ik daardoor promotie kan maken, wil ik dat zeker wel overwegen.
maarja, als je al 23 jaar op school zit, dan ben je het ook wel een keer zat.
en ik kon na elke opleiding op het Deltion weer zoeken naar ander werk.
doe de opleiding Magazijnmedewerker, afgerond. begin dus aan Groepsleider magazijn: Contract niet verlengd...
dus daarna bij C1000 in de winkel begonnen, dus overgestapt naar Detailhandel verkoopmedewerker 1.
heb dat afgerond, half jaar later: contract niet verlengd.
nu dus lekker 5 dagen werken, verdien ik ook eens wat meer. :jerry
Ik mocht een keer in de week naar Rotterdam de hele dag theorie en anderhalf uur simulatie de andere 4dagen naar schiphol om te werken, ik was wel zo blij dat ik klaar was, ik heb besloten noooooooit meer naar school te gaan :lol:
hier hetzelfde, voorlopig.
als ik echt een opleiding moet volgen van de baas, omdat ik daardoor promotie kan maken, wil ik dat zeker wel overwegen.
maarja, als je al 23 jaar op school zit, dan ben je het ook wel een keer zat.
en ik kon na elke opleiding op het Deltion weer zoeken naar ander werk.
doe de opleiding Magazijnmedewerker, afgerond. begin dus aan Groepsleider magazijn: Contract niet verlengd...
dus daarna bij C1000 in de winkel begonnen, dus overgestapt naar Detailhandel verkoopmedewerker 1.
heb dat afgerond, half jaar later: contract niet verlengd.
nu dus lekker 5 dagen werken, verdien ik ook eens wat meer. :jerry