• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Nou, ik moet sleutelen op straat want ik heb geen oprit :jerry

Maar goed, het instrumentenpaneel die ik wilde hebben, die heb ik in elk geval :thumb

Rik :angel

Goed, nu weer en tegenvaller.

Ik dus eerst die oliedrukschakelaar vervangen, dat ging goed, het lampje deed het weer :thumb

Dus toen het paneel erin met dus de toerenteller.

Jaja, hij doet het !!!

Toen kwam er rook :shock:

Gauw alles weer uit gedaan en paneel weer los.

Toen zag ik het :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Ik kan hier helemaal niks aan doen maar die printplaat kan naar de stort !!

Ik heb besloten dat het project "instrumentenpaneel met toerenteller installeren" maar in de ijskast beland.

Ik heb nu even geen geld ervoor om WEER eentje te gaan zoeken :(

Ook heb ik er even geen zin meer in na alles :swear

Dus dit was het voorlopig even beste mensen :sleeping

Rik :swear

@KadAstra-EF wrote:Goed, nu weer en tegenvaller.

Ik dus eerst die oliedrukschakelaar vervangen, dat ging goed, het lampje deed het weer :thumb

Dus toen het paneel erin met dus de toerenteller.

Jaja, hij doet het !!!

Toen kwam er rook :shock:

Gauw alles weer uit gedaan en paneel weer los.

Toen zag ik het :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Ik kan hier helemaal niks aan doen maar die printplaat kan naar de stort !!

Ik heb besloten dat het project "instrumentenpaneel met toerenteller installeren" maar in de ijskast beland.

Ik heb nu even geen geld ervoor om WEER eentje te gaan zoeken :(

Ook heb ik er even geen zin meer in na alles :swear

Dus dit was het voorlopig even beste mensen :sleeping

Rik :swear

Balen! doet ie het nu nog steeds (rokend of niet?) anders zou ik wachten met 'm in de container gooien. Wie weet is dat ding in geen 200 jaar meer aangesloten geweest... gewoon alle contacten en ' blootliggende ' banen goed schoonmaken met een beetje aceton of iets in die richting.

Hoi Jeroen,

Zal niet lukken, als je goed kijkt is in de midden zeker 2 mm koper weggesmolten.

Als de duvel er mee speelt reageert Opel Classic Parts Emmen op mn advertentie op Marktplaats.

Dus ik ga naar Emmen (tenminste, dat hoop ik) om nogmaals een instrumentenpaneel MET toerenteller op te halen.

Rik ;)

@soepkiepe wrote:das hier in de buurt haha, hoelaat moet ik de koffie klaar hebben? haha

Oh, ik kom zo langs wippen hoor haha

Ik rijd via Knooppunt Lankhorst dus kom ook voorbij Hoogeveen :shock:

Rik ;)

Ik ga het instrumentenpaneel om 20:00 uur vanavond ophalen in Emmen.

De laatste kans, lukt het weer niet dan ben ik 100 Euro armer aan kosten de afgelopen dagen en is er niets veranderd in mn E :(

Rik ;)

Rare tijd ?

Heb ik zelf voorgesteld want ik moet werken vanmiddag :)

Dus morgen nog omprutsen met dat ding.

Straks eerst die groene draad doortrekken.

Bij de bobine zit al een groen draad maar waar de kabelboom een "koppeling" heeft, daar houdt die op.

Rik ;)

ja ik bedoel dat in de zin dat je zult denken dat een "winkel" normaal om die tijd op een zaterdag dicht zou zitten ;)

maar neem aan dat je dan na de tijd ff een bakkie komt doen?

Niet weg gooien Rik.. Ff alles goed schoonmaken en effen solderen.

Ik had ook genoeg electro problemen met me Dodge.. Meeste problemen zat ook in de tellerbak dat er pinnentjes waren overgebroken.

Gesoldeerd en alles werkte weer 100%.

Ook al kortsluiting gehad in het stuur.. dat er ineens vlammen uit het stuur kwam. :jerry

Zo blijf je tenminste bezig aan de oldie's. :thumb

@astraTD wrote:Niet weg gooien Rik.. Ff alles goed schoonmaken en effen solderen.

Ik had ook genoeg electro problemen met me Dodge.. Meeste problemen zat ook in de tellerbak dat er pinnentjes waren overgebroken.

Gesoldeerd en alles werkte weer 100%.

Ook al kortsluiting gehad in het stuur.. dat er ineens vlammen uit het stuur kwam. :jerry

Zo blijf je tenminste bezig aan de oldie's. :thumb

Ik haal vanavond een andere op, deze gebruik ik dan voor onderdelen.

Rik ;)

Terug
Naar boven