• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@soepkiepe wrote:dus je was in het mooie drenthe? :P

ik hoop dat er volgende week zondag wel wat beter weer is dan vandaag

jups het hele weekend ;) bes mooie omgeving daar hebben die rondrit gereden .......

ja vandaag was ech nie tof ........ alles ma dan ech alles natgeregend me kleren me schoenen me tent k heb t nog nooit zo koud gehad op een meeting :???:

Sorry maar als je vind dat je raar kijkt. Dan heb je vast een foto waar jij van vind dat je leuk kijkt. Miss vind je het leuk om deze dan te posten

Ben wel heel nieuwsgierig dan.

Woudje

@soepkiepe wrote:uhh ik wil me nergens in gaa mengen of zo hoor.

maar hans??

volgende keer ff op letten, dit is bianca ;)

1264398_722617641088065_41764813_o.jpg

TERING :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub

Rik :wub

@biancaatje wrote:echt he je meot meteen weer de raarste foto kopieren :???:

Waarom raarste? Ik vind dat je er juist goed op staat, mooie foto en zo raar kijk je nou ook weer niet :thumb Neem het gerust van me aan want ik zeg zoiets doorgaans als eerste van mijn foto's.

@KadAstra-EF wrote:@soepkiepe wrote:dus je was in het mooie drenthe? :P

ik hoop dat er volgende week zondag wel wat beter weer is dan vandaag

Ahum ?

:agent :agent

Rik :D

ik ben het met je eens hoor Rik.... Overijssel is altijd mooier.. :jerry :thumb

en ik heb eindelijk eens onderdelen besteld voor de minibike... :P

Achterspatbord, benzinekraan (o-ring kwijt), en Performance filter.

wss. in Hoogeveen alweer werkend.

ben alleen moe..

vrijdag bruiloft, zaterdag overdag Street-Freakz staat op tegen kanker, zaterdag avond verjaardag, en zondag fiets en minibike (fiets de achterband plakken, minibike verzopen, gelijk beetje schoonmaken. :D)

denk dat ik de auto maar even niets meer aan doe, de minibike is veel goedkoper aan te pakken. :angel :wtf

@ Inject: idd Remmenreiniger. maak ik ook vaak mijn handen mee schoon, als ik te ver van een kraan ben, of te druk bezig... :jerry

@FnF_racer wrote:@KadAstra-EF wrote:

Ahum ?

:agent :agent

Rik :D

ik ben het met je eens hoor Rik.... Overijssel is altijd mooier.. :jerry :thumb

en ik heb eindelijk eens onderdelen besteld voor de minibike... :P

Achterspatbord, benzinekraan (o-ring kwijt), en Performance filter.

wss. in Hoogeveen alweer werkend.

ben alleen moe..

vrijdag bruiloft, zaterdag overdag Street-Freakz staat op tegen pannekoek, zaterdag avond verjaardag, en zondag fiets en minibike (fiets de achterband plakken, minibike verzopen, gelijk beetje schoonmaken. :D)

denk dat ik de auto maar even niets meer aan doe, de minibike is veel goedkoper aan te pakken. :angel :wtf

@ Inject: idd Remmenreiniger. maak ik ook vaak mijn handen mee schoon, als ik te ver van een kraan ben, of te druk bezig... :jerry

en zondag zitten ze hier een beetje lekker schijnheilig te doen in het mooie drenthe :fy1 :fy1 :fy1

:jerry :jerry

@soepkiepe wrote:en zondag zitten ze hier een beetje lekker schijnheilig te doen in het mooie drenthe :fy1 :fy1 :fy1

:jerry :jerry

tuurlijk, ik schijn namelijk niet heilig te zijn..... :jerry

Terug
Naar boven