• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Helpen jullie mij morgen mee met dakpannen zoeken ?

Weerbericht Nederland: Morgen zuidwesterstorm

Zeist (weeronline.nl), 27 oktober 2013 - Vandaag was het onstuimig herfstweer. Ook komende avond blijft het hard waaien. Vanaf morgenochtend vroeg zwelt de wind verder aan en stijgt de kans op zeer zware windstoten. Overdag komt het aan zee tot zware storm, met het hoogtepunt rond het middaguur op de Wadden. Mogelijk zelfs korte tijd windkracht 11!...

Het gaat hier morgen flink tekeer is mijn ervaring, ik zal morgen proberen om (als het veilig genoeg is) foto's te maken van de storm die dan over de Waddenzee raast.

het zeewater zal niet de zeedijk bereiken hier, omdat het een zuidwester is dus het water wordt hier min of meer van het land af geblazen.

Een Noordwester storm, das linke boel. maar dat is een ander verhaal.

Rik :D

ik doe lekker helemaal niks ben vandaag zo sjaggo he ...... buurman die alijd al loop te zeiken heb t al gemerkt net hahaha morgen lekker naar mijn beste vvriendin toe ff gedachten verzetten tot we hopelijk 6 nov goed nieuws krijgen

Rik, als hier dakpannen terechtkomen, zal ik ze brengen.... maar ik ga eerst maar op de scooter naar het werk toe morgen.... :jerry

deze week.. 900 kilometer met de oude kadett!!

gister bij de onderdelen beurs geweest..

vlak voor groningen een stortbui! 70 a80 km, ruitenwissers vollop, en nog weinig zicht!

zo ineens een auto wil inhalen, gaat op de rem, lag ff een plas water over de totale breedte van de weg ongeveer, denk dat het water wel zo 4 meter om hoog kwam..

half uur later...

http://112groningen.nl/Groningen/nieuws/22249/diverse-gewonden-op-a28-nabij-haren-video.html" onclick="window.open(this.href);return false;

op dat stuk had ik die stortbui en die dikke plas water.. heb weer geluk gehad dus.

1 voordeel.. bodem van de dett wel mooi schoon ;)

@KadAstra-EF wrote:Hoe kan dat nou ?

Rik :D

geen idee, heb er net 2 andere banden op laten leggen, bij het balanceren hoorde ik het dus ff..

denk dat ik die mooie skelter maar eens ga ruilen met een mooi setje of zo ;)

@soepkiepe wrote:en het zou van je af waaien haha:P

ken je niet ff filmpje maken :P

Grote kans dat dit zeewater van Harlingen is hoor.

Filmpje maken, nee, kwaliteit is daarvoor te slecht :(

Rik :)

als je er 1 laat met zo'n snelheid heb je je neus ook gestoten lijkt me, denk dat je wel ff een flink stuk naar voren vliegt haha

das nogal schrikken jah ....... mja blijven maar positief he kan weinig anders....

hier was t ech drama ben naar vriendin gegaan vandaag voor paar dagen ff gedachten verzetten ... is normaal met ns stukje vn 1uur 50 minuten .... ben ruim 5 uur onderweg geweest....

Terug
Naar boven