• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@soepkiepe wrote:tukkers?

enigzins wel een kleine belediging naar een drent!!

die tukkers doen maar dom vaddan, en zit altijd an de kukentoafel met een glas coooooolaa

wij drenten goat gewoon aal deur, en drinkt een glassie cola an de toafel.

en de drenten zijn heel goed om ergens waar en achter staat een n van te maken.

drenten word dan dus ook drent'n en et'n en drinkng en goa moar deur, veru deur achter deur, en nogveule meer, marker meer, ijsel meer..

wat weer een onzin zo op de vroege morgen haha..

ik zeg goeie morgen :jerry :jerry

ach, better ad Drent veur Twentenoar uut'moakt word'n, dan als Sallander...... :angel

maar Amai, alles beter dan Belgiesch kleppen.... :thumb

hoest verder?

ik hoest niet, hoe koj doar bij dan?

zult wij hier maar weer in nl goan lulln, dan doet wij dialect in het doar veur bestemde topic ;)

viewtopic.php?f=40&t=161118&start=75

waarom zijn mannen toch zo eigenwijs :( :???: waarom willen jullie toch sommige dingen alleen doen terwijl je beter steun kan hebben van iemand/je vriendin

@biancaatje wrote:das nogal schrikken jah ....... mja blijven maar positief he kan weinig anders....

hier was t ech drama ben naar vriendin gegaan vandaag voor paar dagen ff gedachten verzetten ... is normaal met ns stukje vn 1uur 50 minuten .... ben ruim 5 uur onderweg geweest....

Sterkte ermee

Hoop dat het mee valt

Leef met je (jullie) mee

@soepkiepe wrote:dan word je toch lesbie? want vrouwen mankeerd niks aan zeker? :jerry :jerry

ik ben al lesbisch.... hou alleen van vrouwen.... :jerry

maar is goed, zullen we het dialect apart houden.

hoest jij niet? met mij is het verder wel goed. :wors

@ Bianca: eigenwijs zijn is veel makkelijker, kan je ook geen gezeur krijgen terwijl je bezig bent.... alleen daarna. :thumb :angel

als het te maken heeft met dat ene: sterkte...

We komen van verschillende planeten zeggen ze

Dat gaat mij wat ver maar dat we verschillen :angel

Lesbo :hmmz wil je er dan omwille van ons manvolk over nadenken om bi te worden :sleeping

Wij proberen jullie taal nog steeds te ontcijferen king:

Er is al eens eerder door iemand hier gezegd

:wub Bianca jij bent vrouw waar wij petrolheads van dromen (ik wel)

Het feit dat jij niet kunt kiezen voor man of vrouw is te wijten aan het feit dat je mij niet kent :sleeping

Anders ......

Anders liepen wij nu samen alle leuke meetings en events af welke onze interesse hadden

Maar goed zal me neer moeten leggen bij het feit dat ik hier alleen onder mijn VEC lig

Zoals jij zegt "f*ck gucci............. ik versier jou in me pyama :D " en ik daar op antwoord kom maar op dan :angel

Terug
Naar boven