• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@jeroenk wrote:Jeuj. thuis met een poot in het verband.

Dat is hoe ik rol vandaag :jerry

Ook dan kan je rollen

zephyr_rolstoel.gif

Bwah....

Langzaamaan gaat het wat beter, maar ik kom nog altijd niet aan de 1000. Kan nu wel wat meer eten voor het eruit komt, maar het komt er nog steeds allemaal uit ;).

Maar ben niet meer zo slap als eerst. Lichaam is er ook wel aan gewend inmiddels. Val nu ook langzamer af dan in het begin.

Komt allemaal wel goed, maar opschieten doet het niet.

Nu hopen dat die kilo's er niet weer aanvliegen als alles weer normaal is. Niet dat ik anders de moeite had genomen af te vallen, maar alles minder is welkom he.... :jerry

Meniscus is wel echt klote trouwens.... En helemaal belachelijk dat je daar zo lang voor moet wachten. Wat je kunt doen is even bij een fysiotherapeut langs nog. Die kent wat meer tests etc dan de huisarts, dus die kan je al iets meer duidelijkheid geven.

Of inderdaad gewoon wachten, maar mijn god wat kan dat lang duren als je pijn hebt! Bah!

Ah, dat laatste is alleen maar gezellig ;-). Overgewicht heb ik zeker geen last van. Absoluut niet. Maar zit nu wel op het gewicht waar ik altijd graag op had willen zitten en waar k me t beste bij voel. Dus dat is alleen maar leuk natuurlijk;-).

Fijn dat je wat dneller terecht kan! Tijd die je thuis zit is natuurlijk ook afhankelijk van wat ze vinden. Hoop iig dát ze wat vinden. Niets is zo klote als last hebben van iets en de oorzaak niet kennen en er dus niets aan kunnen doen

@helmer opelfan wrote:We willen allemaal snel van de ellende af. Soms gaat dat niet. In jou geval erg vervelend wat jij eet niet makkelijk binnen blijft :( Om van overgewicht af te komen wel handig. In jou geval denk ik niet van toepassing?

Gister bij de huisarts geweest. Zij melde mij gelijk aan bij het ziekenhuis (Winschoten). Vandaag al de brief met de afspraak. Had de brief nog niet goed gelezen. Ik zag staan maandag :D Ik dacht zo dat is snel :D. Later de brief nog eens goed gelezen Maandag 16-07-2012 :vertag :wtf. Ik heb er gelukkig geen pijn aan. Alleen als ik mijn been probeer te strekken of bij sommige bewegingen. Verder is het zwaar kl*ten Zit nog maar voor de 2de dag thuis en ben er nu al flauw van :( En zoals het er nu voorstaat komen er zeker nog wel 4 weken bij, eerst op het spreekuur, dan nog de behandeling ik ga uit van een kijk operatie, en dan nog een korte tijd kalm aan :D Wat ik wel ga doen is langs de sportschool waneer mijn instructeur er is. Hij kan mij ook van goede tips en trucs voorzien.

Waar ik zeker de komende tijd tijd voor heb is dit forum bestoken mijn mijn berichtjes :D :jerry

Beterschap Medeforummer !!!!!

Rik :)

@helmer opelfan wrote:We willen allemaal snel van de ellende af. Soms gaat dat niet. In jou geval erg vervelend wat jij eet niet makkelijk binnen blijft :( Om van overgewicht af te komen wel handig. In jou geval denk ik niet van toepassing?

Gister bij de huisarts geweest. Zij melde mij gelijk aan bij het ziekenhuis (Winschoten). Vandaag al de brief met de afspraak. Had de brief nog niet goed gelezen. Ik zag staan maandag :D Ik dacht zo dat is snel :D. Later de brief nog eens goed gelezen Maandag 16-07-2012 :vertag :wtf. Ik heb er gelukkig geen pijn aan. Alleen als ik mijn been probeer te strekken of bij sommige bewegingen. Verder is het zwaar kl*ten Zit nog maar voor de 2de dag thuis en ben er nu al flauw van :( En zoals het er nu voorstaat komen er zeker nog wel 4 weken bij, eerst op het spreekuur, dan nog de behandeling ik ga uit van een kijk operatie, en dan nog een korte tijd kalm aan :D Wat ik wel ga doen is langs de sportschool waneer mijn instructeur er is. Hij kan mij ook van goede tips en trucs voorzien.

Waar ik zeker de komende tijd tijd voor heb is dit forum bestoken mijn mijn berichtjes :D :jerry

Rottig hoor! :(

Ik dartel inmiddels alweer rond als een mak lammetje :jerry

Mogge ;)

Niets te doen? Kun je hier niet ff een handje toe steken dan? Ik verzuip in het werk, maar kan me niet concentreren (vandaar dat ik hier ff kijk).

Hmm, kun je een leverancier gigantisch op z'n flikker geven?

Of iemand die z'n telefoon niet opnemen toch bereiken? :jerry

Dan ben je hier van harte welkom!

Vandaag overigens weer vier nieuwe collega's gekregen...en nog kunnen we het werk niet aan....en dan hebben we het over crisis? Hier niet in ieder geval.

Crisis is vooral in de financiële sectoren... Mensen die gewoon met de handjes kunnen werken hebben er weinig last van. Er is tegenwoordig amper nog een goede hovenier/electriciën/loodgieter/timmerman meer te vinden!

Doe ik wel (y)

Effe een vraagje... Ga voor vakantie effe brandstoffilter + olie + filter vervangen en zit eraan te denken bougies ook maar gelijk mee te nemen. Omdat ik een 8 klepper heb moet ik volgensmij die met 1 elektrode hebben. Winparts geeft deze:

2wd5anl.png

Aan als suggestie. Enige wat verschilt is dus die sleutelwijdte van 16/21 mm. Welke zouden jullie adviseren?

En ik vraag me ook af of ik zo'n bougiesleutel nodig heb... Hoever kom ik met een ratel + doppen? :P

Ratel met doppen werkt niet, omdat het zeskantige deel van de bougie vrij diep ligt. Een pijpsleutel werkt wel.

Ik had op m'n Astra G sleutel 16 nodig.

Ik had eerst een combi-bougiesleutel, dus 21 met daarin 16 die dan weg kon veren, maar dat werkte niet, de buitenkant van de 21-dop was te groot om door het klepdeksel naar de bougie te zakken, zeg maar.

Dus daar moet je wel ff op letten.

@helmer opelfan wrote:heb ik weer. Onderweg naar de sportschool op de fiets. Tref ik een vrouw die daar ook geregeld komt. Hebben ze bij de sportschool het zomer rooster. Normaal vanaf 14:00 open nu pas vanaf 16:00. Ben ik blij dat ik haar trof. Anders stond ik daar mooi voor dichte deur.

Je klaagt om iets wat eigenlijk geen probleem is xD... :jerry

@RISL. Straks even kijken of ik hier in de bak iets van een pijpsleutel o.i.d kan vinden... Bij winparts hebben ze wel leuk zo'n 16/21 combisleutel maar die duurt 4 dagen om te leveren, terwijl de rest 1-2 is...

Overigens zag ik wel een beetje bruin op het witte ?keramiek?... Dus het kon wel eens tijd zijn dat ze worden vervangen :)

Terug
Naar boven