• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

ik lig ook in bed. maar das het voordeel van een laptop :P

en heb nu al een 5tal updates op de kop weten te tikken, die echt voor mij zijn. :D

Rik, wat moet je zagen dan???

Graaf je met de hand? Soms zie je ook van die kleine kraantjes toch?

Vind het ergens heel erg fascinerend omdat het een beroep is wat niet veel voorkomt.

@Eamane wrote:Brrrr... Onder stroom gezet op stage :jerry. Blijft n klotegevoel!! ;-)

je moet ook laag beginnen en opbouwen, dan is het makkelijker vol te houden :jerry

Ik had toen ook het grote spam topic die mocht toen niet :swear

:hmmz Dit is zon soort zelfde geval je wordt er zelfs op gewezen als je -offtopic gaat in een andere topic :cry

Hmhm... Klopt. Maar begeleider wou me even duidelijk t verschil laten voelen. Bah! Haat dat echt he, als mn lichaam dingen doet zonder dat ik daar opdracht toe geef :jerry

Môge,

Even een vraagje; ken je gewoon naar de brezan rijden; daar je kenteken of motorcode of iets dergelijks aangeven en dan met een oliefilter en brandstofilter (en bougies) weer naar huis? :P

Hoor de laatste tijd wel verhalen en dergelijke, maar ben er nog nooit geweest.

Wie maakt me los!? :P

Kan me niet voorstellen dat ze 't voor mijn auto niet hebben; volgensmij is het bij mij allemaal vrij basic en standaard spul wat erin ligt, dat veel voorkomt.

Ga vandaag langs de Brezan in Raalte dan (op doortocht naar m'n opa). Anders kan ik altijd aan 't einde van de dag nog in Zwolle proberen!

@helmer opelfan wrote:Jazeker werken net als bij een dealer. Kenteken doorgeven en wat jij nodig bent pakken zij het zo uit het magazijn :thumb

Very naisj. Rest mij alleen nog een bougiesleutel aan te schaffen; of hebben zij die ook!? :P

Terug
Naar boven