• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

okeee net echt wat bizars mee gemaakt :shock: :shock:

Ree zoals altijd elke avond een rondje door de stad..

Zie ik ineens 2 scooters recht op me af komen met een hoge snelheid op 1 scooter 2 mensen helemaal in het zwart, gezicht was bedekt met een bivak muts, en andere scooter werd bestuurd door een persoon ook in het zwart.. Ik dacht wtf en 200meter verderop zie ik allemaal mensen bij een juwelierszaak staan waar de ramen van in zijn gegooid :???:

Scooters beide zonder nummerplaat... Wat moet ik er nou mee :hmmz

En toen reed ik richting tankstation zie ik een persoon een scooter tanken ook zonder nummerplaat maar die persoon was in het wit en scooter lichtgroen. Ik rij er langs om die knaap van kortbij te bekijken springt die gek in paniek op zijn scooter en rijd wie de malle weg. Wou hem echt serieus om rijden scheelde maar un meter..

Wat een avond zeg :???:

Hey Mensen,

Nieuwe foto's van mn E zijn hier te vinden in mn Historietopic :thumbup

Laatste posting.

viewtopic.php?f=106&t=140596&p=2212611#p2212611

Rik :D

@trashmetal wrote:@dion87 wrote:ik stoor me meer aan hoe de voorbumper niet doorloopt op het zijscherm :P

Ja dat ook al :puke

Zo'n uiterlijk moet natuurlijk een kick ass blok in zitten :D

Maaaaar waar is de intercooler?? :jerry

kansloos

ik zie het al voor me, gewoon een FMIC ervoor hangen zonder buizen eraan :jerry

@dion87 wrote:ik stoor me meer aan hoe de voorbumper niet doorloopt op het zijscherm :P

Ja dat ook al :puke

Zo'n uiterlijk moet natuurlijk een kick ass blok in zitten :D

Maaaaar waar is de intercooler?? :jerry

kansloos

ik ben gewoon een keer lekker alleen thuis hier :shock: kids bij paps hele week .. vriendlief is bij vrienden voetbal kijken .... ik zit gewoon te genieten hier van de rust hahahahahaha

nja word deze winter zoiezo drama voor mij ...zwangere buik en sneeuw/ijs .. en ik dan lopend :S ik ga al op me bek als t 45 graden is hahhahahaha

en tja openbaar vervoer je moe toch wat zonder rijbewijs he ;) en zeker vorige winter toen ik en mijn vriend nog 260km van elkaar af woonden ;)

@biancaatje wrote:10maanden voorbereid tijd ?? volgens mij zijn vrouwen 9 maanden zwanger hoor hihihihi

Ja, maar over een maand is ze zwanger (als het gelijk lukt natuurlijk).

Dus vandaar die 10 maanden.

@dion87 wrote:@RISL wrote:Wimpell, balen!

Veel schade? Hopelijk had je collega geen trekhaak?

@ Dion, dan vind ik dit nog een graadje erger:

Opel_Astra_Tuning_by_caiomix.jpg

Het is net een opstapje voor kleine kinderen...

sneeuwschuiver tjoening :jerry wat een ding zeg..

met extra dikke kokerbalken :jerry

ben een lekker weekend je weg met vrienden, vallen mijn collega's mee nog lastig. :swear

Als klap op de vuur pijl belt de baas met de mededeling: morgen niet rijden , maar wel op kantoor komen want je krijgt uitleg hoe de boordcomputer van een andere klant werk vanaf dinsdag bij ander bedrijf charter rijden. o ja je bent wel de hele week van huis. Fijne afsluiting van een weekendje ardenne

Terug
Naar boven