• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Hahahaha en dan vragen of hij/zij het warm heeft :jerry jammer dat ik die niet heb.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

tja zon geintje kan je ook niet uit blijven halen dus het is leuk voor een keer.

daarnaast is het in de winter ook wel beetje overbodig, ene goeie scheet en je stoel is ook warm :jerry

Nu we het toch over taxi rijden hebben mag ik ff janken? De Europese aanbesteding is volgens iemand van de DVG waarschijnlijk verneukt door de gemeente Nieuw Bergen met als gevolg dat een Duits bedrijf het gekregen heeft en daardoor heeft mijn baas nu juridische stappen moeten ondernemen omdat hij terecht niet de dupe wenst te worden van het geknoei van anderen.

Met andere woorden het is hopen dat alles uiteindelijk alsnog goed komt anders gaan er een hele hoop busjes uit en slinkt onze vloot behoorlijk of erger.... :cry :cry :cry

Zou het erg fijn vinden als iedereen een beetje mee wil duimen misschien helpt het :(

PRECIES :argue !!! Ze hebben voor het eerst zo'n procedure opgestart dus blijkbaar willen ze onze goede en betrouwbare diensten niet meer ofzo :swear :hmmz

Nou is het eens mooi weer, gaan onze Zuidelingen zeuren dat het TE warm is :jerry :jerry :jerry

De zon schijnt, das het belangrijkste :jerry :jerry

Rik :)

@helmer opelfan wrote:Het maakt gemeenten geen zak uit welk bedrijf. En dan hoeft het ook nog niet een taxibedrijf zijn :wtf bv een investeringsmaatschappij die het vervoer uit gaat besteden. Rare wereld dat is het zeker

Ik zal je vertellen dat het nog veel smeriger is, in het krantenartikel staat dat in de huidige situatie "normaalgesproken" degene die het tot dan toe altijd gedaan heeft het vervoer tijdelijk waar neemt maar dat willen ze niet ze willen eerst met een aantal anderen overleggen en nee ze doen geen mededelingen welke bedrijven dat zijn.

Met andere woorden ik heb het sterke vermoeden dat we met een misselijke serie fouten doelbewust er uit getrapt zijn :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

Terug
Naar boven