• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@FnF_racer wrote:je zei dat wat je typte.

alhoewel ik je het niet hoorde zeggen, dus is het nog maar de vraag of je het ook zei. :P

en is warm, heb alleen nog maar mijn broek aan.....

ja, een LANGE spijkerbroek.

is al denk ik 10 jaar geleden, dat ik een korte broek overdag aan had. (exclusief voetbal natuurlijk.)

foto ? :P

@helmer opelfan wrote:Ja gaat goed. Moet alleen nog zorgen dat die man van haar de deur uit gaat :shock: wat zeg ik nou :???: :jerry

:hmmz

hahahah :P

mijn man is sinds vanmorgen de deur uit :P :jerry

Dát noem ík geen versieren nee.. Maar Helmer is duidelijk vol van je! :wink

Misschien zijn manier van versieren?

En dan nu de vraag: wil het een beetje lukken?

@BlueAstraG wrote:Dát noem ík geen versieren nee.. Maar Helmer is duidelijk vol van je! :wink

:hmmz

denk het niet :P

@helmer opelfan wrote:@BlueAstraG wrote:Dát noem ík geen versieren nee.. Maar Helmer is duidelijk vol van je! :wink

Wil het een beetje lukken? Tis eerder gezelligheid en auwhoeren king:

echt waar nu ? :P :mrgreen:

@helmer: laat je niet kisten. Ze wil je.. Uiteindelijk.

Ze krijgt thuis tekort aan aandacht, anders zat ze nu niet zo via internet met je te flirten.

Ze mist spanning, sensatie, passie. En dit hier is voorlopig genoeg haar in toom te houden.

Talk dirty, doe wat.. Kat in het bakkie.

HAHAHA ja ze mist behoorlijk wat gezien haar man ook uit huis is, hopen dat hij niet mee leest ooi, zijn we allemaal de lul straks omdat we opelmuis en helmer koppelen :jerry :wtf

whahhahaha hij is hier niet aangemeld,hij heeft niet zo echt de interesse voor opel .....ik ben daar iets erger :angel

en ik laat me niet koppelen :ass :P

Hahaha

@Opelmuis, nou straks ziet hij je te vaak achter pc dan gaat die twijfelen :jerry

@helmer, je moet meer uit je zelf halen omdat Opelmuis zichzelf niet laat koppelen, dat betekent je moet nog meer uit de kast halen :jerry :wtf

Terug
Naar boven