• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@trashmetal wrote:Heb er weinig over te vertellen, mn vriendin wil er in november voor gaan :jerry

Dus ja volgend jaar deze tijd heb ik er een hobby bij :D

Succes :jerry

nie alleen kinderzitjes op de achterbank.. kofferbak leeg vanwege de kinderwagen en overvolle tassen die je mee moe slepen met zo baby ;) :jerry

@jeroenk wrote:En kinderzitjes op de achterbank :jerry

Natuurlijk wel bekleed met de zelfde stof als in mn zittingen ;)

Heb nog een stoel met instapschade staan waar ik de bekleding af ga tornen

nu net een nieuwe stofzuiger gehaald, de oude hield er mee op.

Zal wel eeb VW motor zijn.

Heb er nu 1 van Opel erin dus die kan weer jaren mee :jerry

Rik :D

@soepkiepe wrote:haha wees gerust rik, dit zijn dingen die ik weer ga gebruiken, dus dat doe ik wel voorzichtig hoor! :jerry

ik denk dat ik dalijk ff in mijn eigen auto stap om een papiertje te maken met wat er allemaal mee moet.

ik ken me zelf goed genoeg om er thuis achter te komen dat ik nog net een klein dingetje vergeten ben.

Haha, anders ga je te keer als een storm en nu trek je de fluwelen handschoenen aan ?

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Nee, je moet inderdaad een lijstje maken, doe ik ook en dan vergeet je niks meer :thumb

Rik ;)

haha wees gerust rik, dit zijn dingen die ik weer ga gebruiken, dus dat doe ik wel voorzichtig hoor! :jerry

ik denk dat ik dalijk ff in mijn eigen auto stap om een papiertje te maken met wat er allemaal mee moet.

ik ken me zelf goed genoeg om er thuis achter te komen dat ik nog net een klein dingetje vergeten ben.

oeee.... zin in morgen haha.

Saampjes met Soepkiepe een auto DEMONTEREN en niet SLOPEN wat soepkiepe anders altijd doet :jerry

Het dashboard pakken we nadat we de deurpanelen eraf hebben gehaald.

Als laatste de deurrubbers :thumb

Rik :angel

echt fuckin jammer dat de 888 body kit voor de coupe nergens zo ff te koop is.. had em maar al te graag gekocht.. :swear

Heb er weinig over te vertellen, mn vriendin wil er in november voor gaan :jerry

Dus ja volgend jaar deze tijd heb ik er een hobby bij :D

Terug
Naar boven