• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Jakkes, dat hoeft dan weer niet. Ik denk dat je ook wel serieuze gevangenisschap krijgt als je zoiets zou doen.

Maarre, binnenkort dus pappa Mario? king:

bij ons klaagde ze alleen als we voor t huis stonden te sleutelen (wat nie vaak gebeurde met een garage waar een c kadett station een admiraal en een c rekord in passen hahaha) .. en als we na 8 uur s avonds nog herrie maakte in de garage

@dion87 wrote:@wimpell wrote:je zal maar zulke buren hebben die er al over beginnen te klagen als je de kap opendoet :shock:

glukkig is dat hier in de buurt niet zo hier kun je nog lekker op een zaterdagmiddag aan je autootje sleutelen

waar doen ze dat dan? moet helemaal mooi worden joh hahaha

haha kameraad van mij had er last van.

deed de kap van zn oude bmw open om ff iets los te halen had direct al een buurman bij hem staan die begin te klagen dat hij er geen rotzooi van moest maken enz enz.

hij had op dat moment alleen de kap nog maar open staan en had nog geen schroevendraaier aangeraakt

bannerherfst.jpg

die natuurlijk, welke dacht je anders.. haha

je zal maar zulke buren hebben die er al over beginnen te klagen als je de kap opendoet :shock:

glukkig is dat hier in de buurt niet zo hier kun je nog lekker op een zaterdagmiddag aan je autootje sleutelen

@wimpell wrote:je zal maar zulke buren hebben die er al over beginnen te klagen als je de kap opendoet :shock:

waar doen ze dat dan? moet helemaal mooi worden joh hahaha

@biancaatje wrote:altijd leuk die happende mannen hahahahaha (en hollanders zit er nog in van mijn limburg tijd ;)

Zeg ik ook altijd Hollanders of ik ga Holland in :jerry boven Weert is het echt hollands :jerry

@biancaatje wrote:vrees ook dat mensen gaan zeuren dan .. naja de oude wijk waar ik woonde werd dr wel over gezeurd..

bij mn moeder op de stoep heb ik 2 ombouwen gedaan en 1 auto gesloopt en ontelbare gerepareerd

nooit over geklaagd, wijkagent is een keer komen checken en zei,

zolang je maar geen zootje maakt vind ik het best heb wel andere dingen aan mn hoofd hier :jerry

bij mn vriendin gaan mensen al liggen kijken door de ramen wat ik van plan ben als de kap opengaat :swear :swear

om vervolgens de politie te bellen als ik ga sleutelen :fy1

Terug
Naar boven