• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

is dat niet stervens duur dan om zon box te huren?

weet dat het hier in de buurt namelijk best een duur geintje is, maja das de randstad..

Ik zelf ook wel :D heb alleen nog veel te doen voor het zover is

mn vriendin dr corsa moet begin februari weer op voor de apk

en wil hem voor die tijd opgeknapt hebben

denk dat ik maar een gewone garagebox ga huren en een aggregaatje er bij koop

want hobbyruimte is hier niet te vinden :(

@biancaatje wrote:hahaah hier is nummer 4 al onderweg ;) nog ong 3 maandjes mja dan is wel mijn gezinnetje compleet een stoere (bijna puberende) zoon van 10jaar.. een stoere zoon van 6 jaar en een zoon van bijna 5 jaar en dan nu een dochter op komst in januari

Woow drukte :D Ik denk dat ik na nummer 2 er wel een knoop in laat leggen hahaha :jerry

nee, de lagers in de turbo vinden het inderdaad niet fijn.

ben wel erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken met je turbo :P

het is jammer dat je alleen erg veel inlevert kwa vermogen, en dan vooral het opspoelen van je turbo..

doelde eigenlijk hierop :P
" onclick="window.open(this.href);return false;

als je tenslotte toch niet voor puur power gaat, kan je je net zo goed focussen op hoe je zo kan dosen

JJJaaaaaaa!!! :jerry

Kermisgeluidjes zijn ook altijd leuk....

Mensen komt u maar instappen in de Boost Boost Booster.... Whhooo WWhhhooo nog een rondje voor het kontje Jaja!!

hahaah hier is nummer 4 al onderweg ;) nog ong 3 maandjes mja dan is wel mijn gezinnetje compleet een stoere (bijna puberende) zoon van 10jaar.. een stoere zoon van 6 jaar en een zoon van bijna 5 jaar en dan nu een dochter op komst in januari

Ja, balen.

Zijn bougiekabels duur voor een F?

Lang geleden dat ik bougiekabels moest halen bij de grossier...

is dat zo, dat het koud is?

werk nog steeds in T-Shirt buiten..... in de middag. :P

maar duurt niet lang meer voor de trui aangaat. :thumbup

@RISL wrote:Owja, dat heb ik gelezen. Had niet gezien dat je ook nieuwe bougiekabels moest hebben.

Balen dat je grill daarbij beschadigd is geraakt.

De bougiekabels moesten al vervangen worden, kreeg soms het idee dat ie op 3 cilinders liep.

En ze moesten toch dus wat doe ik, de handel bedienen.

En toen was het "RUR"

Rik :D

Net tdsje flink liggen trappen hij is weer los :jerry fluimpje op de remschijf was binnen 1sec op gedampt :jerry

Terug
Naar boven