• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

tja oe wel he de kids moeten naar school nog voor ik ze kan brengen .. dus gaan ook pas om half 4 weg helaas pas rond 11 uur vanaaf weer thuis.. :???:

@trashmetal wrote:@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:MHHOOOAAAaaaaa, PPPsssssshhttt! Helleuw :jerry

Wat is dat voor tekst ? :shock:

Doe jij mee met het grote " ik blaas mn autobanden op met mn mond" wedden dat ik het kan ?

:jerry

Rik :D

nope dat is mn extra geluids effect bij het schakelen :jerry

ZUTUTUTUUUU :jerry

@trashmetal wrote:groter nadeel vind ik dat ze je zomaar op straat kunnen zetten als ze je niet meer nodig hebben

werk nu een half jaar via randstad bij fujifilm en mijn baan houd op eind volgende week :(

das idd grootste nadeel .. ik zit gewoon goed bij da call center .. zoeken altijd mensen dus zullen ze me dr nie zomaar uitgooien .. k mag zelfs in december 4 maanden mt zwangerschapsverlof 100%betaald..

groter nadeel vind ik dat ze je zomaar op straat kunnen zetten als ze je niet meer nodig hebben

werk nu een half jaar via randstad bij fujifilm en mijn baan houd op eind volgende week :(

@wimpell wrote:@dion87 wrote:@wimpell wrote:je zal maar zulke buren hebben die er al over beginnen te klagen als je de kap opendoet :shock:

glukkig is dat hier in de buurt niet zo hier kun je nog lekker op een zaterdagmiddag aan je autootje sleutelen

waar doen ze dat dan? moet helemaal mooi worden joh hahaha

haha kameraad van mij had er last van.

deed de kap van zn oude bmw open om ff iets los te halen had direct al een buurman bij hem staan die begin te klagen dat hij er geen rotzooi van moest maken enz enz.

hij had op dat moment alleen de kap nog maar open staan en had nog geen schroevendraaier aangeraakt

Tjong :shock: Zal je buurman maar wezen.

Ik heb geluukig niet zulke buren maar elders in dit dorp was er ook een Opelsleutelaar.

Die buren gingen niet bij de sleutelaar klagen maar belde de gemeente op.

Krijgt die arme man/jongen een berisping van de gemeente dat ie niet meer mag sleutelen op straffe van een boete !

Daar gaat je hobby om lekker in je vrije tijd, lekker dicht bij huis, met mooi weer aan je Opeltje te sleutelen.

Rik :sleeping

mogguh !!

ik verplicht dagje thuis ben vandaag.. ik me stem na 2 weken verkoudheid en hoesten kwijt ben .. en tja das nou eenmaal nie handig als je op een call center werkt ..

Owja, dat heb ik gelezen. Had niet gezien dat je ook nieuwe bougiekabels moest hebben.

Balen dat je grill daarbij beschadigd is geraakt.

mogguh

kan nou nie zeggen dak relax weekend heb hoor haha moet zometeen 6 uur treinen om de kids weg te brengen en thuis te komen .. morgen shoppen .. zondag weer 6 uur in de trein voor de kids te halen .. en maandag hele dag in alkmaar rond lopen vanwege alkmaars ontzet gebeuren en dinsdag thuis zitten ... :jerry

@trashmetal wrote:@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:MHHOOOAAAaaaaa, PPPsssssshhttt! Helleuw :jerry

Wat is dat voor tekst ? :shock:

Doe jij mee met het grote " ik blaas mn autobanden op met mn mond" wedden dat ik het kan ?

:jerry

nope dat is mn extra geluids effect bij het schakelen :jerry

zou die ook zo in de auto zitten dan :hmmz :jerry

@RISL wrote:Wat is er met de F dan?

Wel fijn dat de lekkage waarschijnlijk verholpen is.

De F had olielekkage zoals je kon lezen en dit:

viewtopic.php?f=5&t=170022

Terug
Naar boven