• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Ja, zeker!

De vriendin is al de hele dag op stap met haar vriendinnen in Amsterdam, dus ik heb het rijk alleen.

Heerlijk rustig de F1 kwalificatie geziet en daarvoor nog een "fotoshoot" gehouden bij de dealer op de hoek:

1 x Mercedes-Benz SLR McLaren

1 x Mercedes-Benz SLS AMG

2 x Mercedes-Benz SLS AMG Roadster (1 x matgrijs met zwarte velgen, 1 x zwart)

1 x Mercedes-Benz SL63 AMG uit 2012

1 x Mercedes-Benz C63 AMG Estate

3 x Mercedes-Benz E63 AMG (2 oude modellen, 1 nieuwe)

1 x Mercedes-Benz SL300 Roadster (uit 1958)

1 x Porsche 911 997 Turbo

En hoe is het daar in het hoge Noorden?

Ja je kan hem ook effen langs brengen of ik naar jou:jerry

Normaal moet je hem horen klikken zeg maar bij de startmotor.

Zou effen 3uurtjes de oplader erop zetten.

Dat is een ontzettend groot understatement als je als 1 van de eerste gewone stervelingen in een pre-productie prototype gereden hebt :wors

@Robc20xe wrote:@biancaatje wrote:@KadAstra-EF wrote:@Robc20xe wrote:@biancaatje wrote:ja zo hek t ook geleerd toen ik in heerlen woonde hahahah

zo lekker frieten eten ohnee patat heet t hier hahahah morgen nog dagje werken en dan zit mijn 2 daagse werkweek dr weer op .. mij benieuwen hoe ventje straks reageerd heb m stiekem az sokjes gekoch voor de baby .. (ik als ajax fan :???: maja woon nu in alkmaar en heb een alkmaarse vent dus jah ... maar hij weet nie dak ook al ajax spulletjes gekocht heb :jerry

Gevaarlijk hoor ajax spullen in alkmaar :P

Ja ?

Ik dacht dat AZ en Ajax in Alkmaar wel aardig goed ging :shock:

Rik :D

Kijk, das opvoeding :wors

Ga zo door :thumbup

hangt er vanaf wie je hebt ;)

mijn vriend en zijn vrienden zijn mijn kids al aan t omlullen naar az hahahah

:thumbup :D

ik blief ook lekker binnen vin t wel goed .. vriend is met 1 zoon op de fiets ff weg ... andere zoon is boven spelen .. oudste zoon is bij zijn vader.. en mama zit goed met dr voetjes lekker warm (heerlijk die vloerverwarming!!!) :jerry

@arjontje wrote:@astraTD wrote:@biancaatje wrote:altijd leuk die happende mannen hahahahaha (en hollanders zit er nog in van mijn limburg tijd ;)

Zeg ik ook altijd Hollanders of ik ga Holland in :jerry boven Weert is het echt hollands :jerry

Nop je hebt noord en zuid holland dat is holland de rest is Nederland.

Holland als land bestaat niet. Is nog een overblijfsel van vroeger.

zo zien die limburgers t nie ;)

@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:MHHOOOAAAaaaaa, PPPsssssshhttt! Helleuw :jerry

Wat is dat voor tekst ? :shock:

Doe jij mee met het grote " ik blaas mn autobanden op met mn mond" wedden dat ik het kan ?

:jerry

nope dat is mn extra geluids effect bij het schakelen :jerry

Over vakantie gesproken ik ben blij dat ik dit keer niet zo veel uit heb gegeven, er is dusdanig veel op de rekening overgebleven dat ik misschien morgen en anders overmorgen gelijk naar de spuiter ga om nu eens een definitieve afspraak te maken want ik heb nog een ontzettende hoeveelheid werk te doen.

Terug
Naar boven