• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Zwaar overbetaalde voetballers zijn het.

2 jaar geleden 2e en nu liggen ze er al uit zonder ook maar 1 punt.

Hun persoonlijke ego nekt het team.

Rik :sleeping

Ze hebben genoeg reserve.....allemaal een jaar lang hun voetbalvriendin/vrouw afstaan aan junks.....kijk dan maar eens hoe ze gaan voetballen :jerry

kom op, zit van markwijk eens niet zo te verdedigen, die flapdrol kwam die andere 2 wedstrijden met ene kut opstelling!

als hij gelijk met deze opstelling was gekomen hadden we sowieso denemarken kunnen pakken!

en sowieso allemaal raar gelul, die duitser die die 2 punten tegen ons scoorde heeft van die rommel gehad, die 3 punten van duitsland zal naar nederland gaan, maar ik vond al dat er wat te weinig van in het nieuws was, volgens mij willen ze doen als of hun neus bloed.

die gomez bedoel ik, konnet ff niet op de naam komen.

de spelers hebben zelf ook wel wat in de hand gehad, maar als van markwijk gelijk het topteam er in had gezet was het wel beter gegaan.

kijk eens naar dirk kuyt, waar was die dan? die is gewoon voor niks mee geweest, maar wel een goeie speler die er ook vanaf het begin in had moeten staan.

ik hem me meer aan van marwijk geergerd dan aan de spelers om eerlijk te zijn, maar ja, idereen heeft er zo zijn mening over ;)

@soepkiepe wrote:kom op, zit van markwijk eens niet zo te verdedigen, die flapdrol kwam die andere 2 wedstrijden met ene kut opstelling!

als hij gelijk met deze opstelling was gekomen hadden we sowieso denemarken kunnen pakken!

en sowieso allemaal raar gelul, die duitser die die 2 punten tegen ons scoorde heeft van die rommel gehad, die 3 punten van duitsland zal naar nederland gaan, maar ik vond al dat er wat te weinig van in het nieuws was, volgens mij willen ze doen als of hun neus bloed.

die gomez bedoel ik, konnet ff niet op de naam komen.

de spelers hebben zelf ook wel wat in de hand gehad, maar als van markwijk gelijk het topteam er in had gezet was het wel beter gegaan.

kijk eens naar dirk kuyt, waar was die dan? die is gewoon voor niks mee geweest, maar wel een goeie speler die er ook vanaf het begin in had moeten staan.

ik hem me meer aan van marwijk geergerd dan aan de spelers om eerlijk te zijn, maar ja, idereen heeft er zo zijn mening over ;)

Dat van Gomez is een fabeltje. Waarom stond ie anders gisteren gewoon op het veld en heeft Löw gezegd dat het een speler van wereldklasse is?

Wat was er dan met Gomez?

Ik weet wel dat hij in de wedstrijd tegen NL slechts 25 seconden aan de bal is geweest en 2 goals achter z'n naam had staan in die wedstrijd....die kerel is goed!

True. Naar die website moet je alleen gaan om jezelf een goed gevoel te geven... Het niveau daar... :roll:

zoals ik al zei, vond dat er zeer weinig van in het nieuws was.

maar dan nog, marwijk had met een andere opstelling moeten komen.

die van bommel is zijn schoonzoon, en dat was na mijn idee toch 1 van de redenen dat die er steeds in zat.

ik zal niet zeggen dat het een slechte voetballer is, maar hij had op de bank een paar zitten die zijn plek beter konden hebben ;)

Tsja, mogelijk...

Anyway, we hebben verloren. Hele oranje meuk kan in de prullebak, einde verhaal. Life goes on. Let's roll :vertag :thumb

mooi, nu kunnen we die 16 miljoen bondscoaches ook de deur weer uit.. en kan iedereen gewoon weer aan het werk.

bedankt en tot ziens

Juist!

Nu verder met iets belangrijkers...dat gedoe rond Pino, Pinoo, Pinooo, Pieno, Pino's moeder enz. stoppen in 'vul het verhaal aan' ;)

Dan heb je er genoeg kunnen zien....ze waren gisteren op dreef met de slow motions....

Ik heb trouwens de wedstrijd niet eens afgekeken :P

Samen werken doen ze ook niet graag.. Robbin wilt graag alles zelf doen, van der vaart had er niet zo vaart in.. Nee echt een flutteam..

Nu hopen dat duitsers winnen :jerry

Terug
Naar boven