• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Ik zag idd een foto voorbij komen!

:thumb werd hoogtijd :jerry

je hebt je uitlaat nu toch helemaal compleet?

snel monteren?

nee man, ik heb em tot na de cat. ik heb meteen dernet ff een mailtje gestuurt naar een bedrijf uit noordwijk waar ik contact mee had.

die gaat voor me een catback systeem maken, dus hopelijk heeft die snel tijd want wil niet langer wachten :jerry

2x per dag sporten is ook niet handig he ;-). Je spieren moeten wel de tijd krijgen zich te herstellen.

Overigens breken spiervezels zich wel degelijk af bij inactiviteit. Kan hier een heel fysiologisch verhaal aan hangen, maar dat doen we maar ff niet ;-). Dit gebeurd al na ong 2/3 weken. Daarom geeft men vaak ook zo'n zielig dun armpje/beentje na 6 weken immobilisatie.

Ik heb zelf nu zo'n 2 weken niets meer gegeten. Niet zozeer omdat ik misselijk was, maar omdat mijn lijf alles er weer uitgooide. Voel me verder weer prima, ben inmiddels gewend om op zo'n 300 kcal te leven, van wat er via drinken binnen komt. Ben wel wat slapjes en sneller duizelig, maar verder gaat het prima ;-). Behalve dan dat ik zo graag weer lekker zou willen eten! :-(

@Eamane wrote:2x per dag sporten is ook niet handig he ;-). Je spieren moeten wel de tijd krijgen zich te herstellen.

Overigens breken spiervezels zich wel degelijk af bij inactiviteit. Kan hier een heel fysiologisch verhaal aan hangen, maar dat doen we maar ff niet ;-). Dit gebeurd al na ong 2/3 weken. Daarom geeft men vaak ook zo'n zielig dun armpje/beentje na 6 weken immobilisatie.

Ik heb zelf nu zo'n 2 weken niets meer gegeten. Niet zozeer omdat ik misselijk was, maar omdat mijn lijf alles er weer uitgooide. Voel me verder weer prima, ben inmiddels gewend om op zo'n 300 kcal te leven, van wat er via drinken binnen komt. Ben wel wat slapjes en sneller duizelig, maar verder gaat het prima ;-). Behalve dan dat ik zo graag weer lekker zou willen eten! :-(

Arnold trainde ook 2 x per dag 6 dagen per week ;)

Als de je spiergroepen maar goed kiest en flink aan je herstel werkt.

@DMLB ceo wrote:@Eamane wrote:2x per dag sporten is ook niet handig he ;-). Je spieren moeten wel de tijd krijgen zich te herstellen.

Arnold trainde ook 2 x per dag 6 dagen per week ;)

Als de je spiergroepen maar goed kiest en flink aan je herstel werkt.

tja als je 2x per dag 3 kwartier traint kan het wel, maar als je 2x 2 uur gaan traine.. das een NO GO.

dan heb je namelijk meer afbraak dan opbouw.

en het kan ook wel bij uitzondering, maar dan kan je voor de rest van je dag niks anders doen dan kei goed eten, en alleen maar slapen haha

Aan je herstel 'werken'?

Herstel is rust.... Dat is voor sommigen wel een hele uitdaging ;).

Maar inderdaad, 1x armen en 1x benen kan. Raad het mijn sporters niet aan. Maargoed, ik heb dan ook meer recreatieve/medische sporters rondlopen ;)

ik bedoelde ook met aan herstel werken, d.m.v. suplementen.

Jaa die zullen er idd anders mee omgaan, maar 2 x per dag all-in valt dus gwn te aan re raden.

Dion, ben je er al over uit of je 8 juli je wagen in Breda komt showen?

We verwachten 8 of 9 Speedsters, daar sta je wel mooi tussen!

Aanraden zou ik het nooit doen. Ben het er zelf namelijk niet mee eens.

Nogmaals, je lijf heeft zijn rust nodig.

Ik ben het dan ook niet eens met die gasten die inderdaad maar in de supplementen gaan zoeken om maar zo snel mogelijk opgepompt te worden.

Ik ben meer van het geef je lijf te tijd, en luister daarnaar. Liever op de natuurlijke manier dan om te gaan forceren.

Maargoed :)

Goede morgen Jeroen king: Of moet ik al zeggen middag? :jerry

Ja, hier staat de radio altijd aan.

Tenminste...radio via internet, we willen natuurlijk geen ruis ;)

Staat hier altijd op Q-music.

Alles in dit gebouw gaat via internet, telefoon, enz.

Servers zijn ook zeer high tech schijnbaar, waardoor iedere computer met 1 gb per seconde communiceert met de servers.

Overal in het gebouw gaat het licht automatisch aan en uit, kranen, zeeppompjes, alles geautomatiseerd. Verwarming en koeling zit in de vloer, frisse lucht komt uit airco-units die niet staan te koelen, alleen frisse lucht brengen die door talloze filters zijn gegaan, er zijn lamellen aan de buitenkant die de warmte weerkaatsen enz.

Één van de meest geavanceerde gebouwen in Nederland schijnt het hier te zijn :thumb

De koffie loopt king:

Weet iemand hoe het trouwens zit met de post? Tegenwoordig heb je dat ssand geloof ik en de TNT.

Nu ligt er net zo'n mooie blauwe brief in de bus; maar gister zijn ook mijn centreerringen verstuurd.... Kan die dan nog met de andere partij komen?

Zou fijn zijn als ik vandaag op tijd centreerringen zou hebben. Dan leg ik die er gelijk even onder en kachel snel even naar de balanceer toko :P

Terug
Naar boven