• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Thanks main!

hehehe altijd handig zo'n iboy ik zoek er nog een op zak formaat hehehe :jerry leuk voor onderweg.

In mijn vrienden groep ben ik de enige met een iphone de rest BB en android gebruikers.

dat heb ik dus ook, maar dan zonder crackberry :P

vrijwel al me vrienden hebben een samsung S2.

alleen een van me beste vrienden die heeft een iphone, maar liever een dan geen :P

Jaa precies, Android gebruikers hebben allemaal de S2 hierzo.

Op werk vrijwel iedereen de iphone wamt het is de bedrijfs telefoon.

In de fam nog wat apple gebruikers.

Maar voel me vrij eenzaam in me omgeving :P

@DMLB ceo wrote:@dion87 wrote:@DMLB ceo wrote:Thanks main!

hehehe altijd handig zo'n iboy ik zoek er nog een op zak formaat hehehe :jerry leuk voor onderweg.

In mijn vrienden groep ben ik de enige met een iphone de rest BB en android gebruikers.

dat heb ik dus ook, maar dan zonder crackberry :P

vrijwel al me vrienden hebben een samsung S2.

alleen een van me beste vrienden die heeft een iphone, maar liever een dan geen :P

Jaa precies, Android gebruikers hebben allemaal de S2 hierzo.

Op werk vrijwel iedereen de iphone wamt het is de bedrijfs telefoon.

In de fam nog wat apple gebruikers.

Maar voel me vrij eenzaam in me omgeving :P

hahaha arm kind toch :P

tja bij mij in het gezin heeft iedereen een apple.

me sis en me pa beide een iphone 4 en me mams een nieuwe ipad.

maar ze wille ze niet jailbreaken... beetje jammer

ja zeker weten, belachelijk duur.

zelfs voor whatsapp moest je 80cent betalen.

nou download ik niet echt veel apps, alleen af en toe een spelletje

maar ben misschien wel van plan zon wifi obd2key te gaan bestellen..

of zon bluetooth, maar dan meot ik echt een goeie app vinden die het ook via bluetooth doet.

want torque zit niet op de iphone

@dion87 wrote:ja zeker weten, belachelijk duur.

zelfs voor whatsapp moest je 80cent betalen.

nou download ik niet echt veel apps, alleen af en toe een spelletje

Ja bizar :S dat was voor mij ook de voornaamste rede om m te jailbreaker, apple is de enige die er meteen geld voor vraagt.

Zondag gaat de bootduik verregenen :(

Hopen dat het 8 juli beter weer wordt! Met welke auto kom je, Rik?

Natuurlijk, ik hoop dat het zondag heel de dag droog blijft, begrijp me niet verkeerd.

Maar ik hoop ook dat het 8 juli lekker weer wordt :)

Er zijn nogal wat bijzondere Opels die hebben toegezegd te zullen komen.

Hmz.. centreerringen waren een beetje kapot in de rand; maar nog wel heel. Daarnaast klikten ze niet diep genoeg vast. Blijkt dus dat ze merk specifiek zijn...

Echter kan ik deze wel een beetje bijvijlen op dat klik stuk; het gaat er immers om dat het wiel gecentreerd wordt vastgezet... Maar laat ze nog even liggen...

Heb nu de 'oude' 3 goed schoongemaakt; evenals de rand in de velg en deze voorzichtig zo centraal mogelijk proberen vast te maken. Het rechter achterwiel dat geen ring heeft heb ik heel voorzichtig aangedraaid, auto iets op de band laten zakken en toen vastgezet. Toen een rondje gereden; en het leek toch al een stuk minder. Ga nu zo naar mn vriendin toe zit een stuk snelweg (120) bij-in; dus we gaan het meemaken of het scheelt!

Heb ook contact opgenomen voor de goede ringen. Wil er eigenlijk twee van hebben; die ik dan op de voorwielen zet; gaan er 2 'oude' naar achter toe; daar merk je er toch minder van... En dan het geheel laten balanceren. Ik ga er vanuit dat het dan mogelijk heel minimaal merkbaar is rond de 120; maar dat was ook al met de stalen velgen...

Anyway I'm off; goed weekend allen!

Owjee, daar gaan we weer....hoor net op de radio dat er een vrouw is doodgestoken op een basisschool in R'dam.

Hoop dat er niet nog meer ellende is daar :S

Houd niet op hier in Rotterdam,

laast nog iemand neergeschoten op de beijerlandselaan.

5 minuten te gaan.

Scooooo to the Mofucking Whooooop.

Tijd voor een Dikke!

Enjoy your weekend people!

:mrgreen:

@RISL wrote:Natuurlijk, ik hoop dat het zondag heel de dag droog blijft, begrijp me niet verkeerd.

Maar ik hoop ook dat het 8 juli lekker weer wordt :)

Er zijn nogal wat bijzondere Opels die hebben toegezegd te zullen komen.

was grapje ;)

nja ik wil ff iin overleg, zal namelijk zonde zijn als er mensen van ver komen en na een half uur weer weg kunnen vanwege het weer.

kan wel een paar tenten neer zetten of zo, maar weet niet als dat wel voldoende is haha..

zal ff in ons eigen topic verder gaan ;)

Kom even zuchten (zucht)

(heb een Zafira die sinds kort af-en-toe een storing geeft...)

Heb ik inmiddels op een draadje gezet, maar nu je er toch bent!

Op de papieren staat 2.2 DTR ... en op de achterklep staat 2.2 DTI .. hoe kan dat nou??

Ben altijd erg tevreden geweest over deze wagen en heb deze ook uit de eigen lease overgenomen ( in 2009 ) sindsdien wel de nodige reparaties gehad: Turbo-sensor vervangen, voorveren vervangen, remleidingen vervangen, achterruitenwisser is stuk (zal ik nog eens een topic over startten), startmotor vervangen... en nu dus dit... :(

Dat is vermoedelijk de motorcode heeft niets te maken met wat er op de auto staat.

Waarschijnlijk heb je er een Y22DTR inliggen

Op de mijne staat 1.8i ook geen Z18XE

@RISL wrote:Zondag gaat de bootduik verregenen :(

Hopen dat het 8 juli beter weer wordt! Met welke auto kom je, Rik?

Bij Meeting "Soepkiep" met de E,

bij de Meeting "RISL" met de F !

Rik :D

Terug
Naar boven