• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Erg druk, maar wel lekker.

Jammer van de harde wind op zondag, heb daardoor maar 1 duik gemaakt ipv 2.

@RISL wrote:Zaterdag was inderdaad lekker weer :thumb

Geen idee, zat op de heftruck....

Gister trouwens mn centreerringetjes even langs de Black en Decker Mouse gehaald. De clipjes waarin ze in de velg moeten haken weggeschuurd. Zitten nu tussen de wieltjes. Trillingen: Nihil!

Binnenkort de velgen er nog een keer weer af; helemaal schoonmaken aan de binnenkant; weer laten balanceren (allemaal); en misschien uitlijnen... Dat laatste twijfel ik nog over :p

@RISL wrote:Dat is wel fijn!

Bij mijn Ibiza trilt het stuur alleen op bepaalde wegen....helemaal irritant.

Nouja, heb gisteravond even een stukje snelweg gepakt, zo'n 5 kilometer en toen had ik de indruk dat het helemaal weg was!

Toen ging ik de snelweg af om de 5 kilomter terug te gaan; trilt mijn stuur ineens weer een beetje :wtf

Vanmorgen naar stage toe moest ik hetzelfde stuk als de heenweg van gisteren. Toen heel goed op zitten letten; maar trilt slechts heeel iets. Denk dat als ik alle wielen weer laat balanceren dat het dan over is. Toen ik destijds ben teruggegaan zijn alleen m'n voorwielen opnieuw gebalanceerd, die waren na 2 dagen ook niet goed meer. Zou dus kunnen dat mijn achterwielen nu nog een beetje onbalans vertonen.

Maarja, m'n bakkie moet mij en mn vriendin door Europa gaan sleuren deze zomer; dus 't moet wel goed zijn :)

Leuk plaatje van de Astra GTC OPC

OPC3wheel.jpg

Nee hoor, iedere wagen met een stijve carrosserie, stugge vering met weinig veerweg kun je op drie wielen krijgen.

@RISL wrote:Nee hoor, iedere wagen met een stijve carrosserie, stugge vering met weinig veerweg kun je op drie wielen krijgen.

Mijne ook op de krik :jerry

Ik rol straks weer op 8 wielen, even een frame ophalen in Nederweert met de bus en aanhanger. Heb 'm daar gister naar toe gebracht :D

Goedemorgen heren, en wordt flink gerolt lees ik al.

Jammer dat ik geen dikke blow kan rollen :jerry zo tijdens deze rustige vrijdag :angel

Terug
Naar boven