• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Die hebben ze zeker weten, JeroenK! Ben jij er trouwens bij komende zondag? Je zou mogelijk toch naar Breda komen?

@ Icequeen, waarom mocht dat toen niet? We houden het forum wel schoon zo, heb ik het idee. Dit topic slaat in ieder geval behoorlijk aan, in een maand zijn er 25 bladzijdes vol gel*ld.

@RISL wrote:Die hebben ze zeker weten, JeroenK! Ben jij er trouwens bij komende zondag? Je zou mogelijk toch naar Breda komen?

Gaat waarschijnlijk niet door... Mijn logeeradres gaat morgen last-minute naar Tenerife -.- Anyway, de persoon die op die locatie woont. Moet nog even kijken of ik het met een familiebezoek in Zeeland kan combineren, maar wordt lastig ben ik bang :(

JeroenK, ik denk dat er heel veel mensen komen kijken als Helmer zo komt zondag.

Date....wie weet kom je zondag wel iemand tegen. Kun je gelijk in het gezellige Brabant komen wonen!

Hahaha. Is er n meet zondag? Waar?

Kben in omgeving breda. Met Ford wel ;-). Weet ook niet of ik tijd heb/vrij kan/wil maken hoor, maar wie weet

Thnx. Ik ben iig in Breda die dag ;-).

Hier is de ford de enige die altijd rijdt.... ;-). Dett altijd stuk en ascona ligt uit elkaar....

img1342379334.jpeg

iig :kewlpics :wub

@Eamane wrote:Thnx. Ik ben iig in Breda die dag ;-).

Hier is de ford de enige die altijd rijdt.... ;-). Dett altijd stuk en ascona ligt uit elkaar....

Zou leuk zijn als je ook ff langs komt. Ford is ook welkom, dan parkeer je 'm ff iets verder en loop je tussen de Opels door.

Logan, is dat een echte GT/E?

In Breda rijdt een replica in precies dezelfde kleuren.

Okay....ik zal het onthouden, het Opelvirus kriebelt nog altijd.

Weet alleen nog niet wat ik wil, ik vind zoveel mooi!

Ik denk over:

- Kadett C Coupé of sedan

- Commodore A of B

- Manta A

- Rekord A of B

- Ascona A of B

- Admiral A of B

En dan lekker laag, breed en op dikke wielen (Chip Foose style).

Iemand die z'n advies kwijt wil?

Terug
Naar boven