@helmer opelfan wrote:@FnF_racer wrote:ik lig ook in bed. maar das het voordeel van een laptop
en heb nu al een 5tal updates op de kop weten te tikken, die echt voor mij zijn.
Voor jou auto?
nee, voor mijn vriendin. :jerry
natuurlijk mijn auto :wors .
1 update vandaag opgehaald, update 2 komt deze week of volgende week, update 3 wordt morgen opgehaald (eigenlijk niet mijn update, ik haal het op, en ruil het voor mijn update), en 1 update is vaag wanneer ik het krijg. maar hoop dat ik daar meer over hoor.
@Eamane wrote:Brrrr... Onder stroom gezet op stage :jerry. Blijft n klotegevoel!! ;-)
beter dan je zelf onder stroom zetten (zelf in mijn "jeugd" 3x ijzerdraadjes in het stopcontact gehouden.... :wtf )
@helmer opelfan wrote:Het gezellige Brabant :???: er gaat niets boven Groningen :jerry
jawel: de waddenzee en Noordzee.... en Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland.....
moet ik doorgaan met Ijsland?
@jeroenk wrote:@hierboven: idd kut
Vandaag alle filters (interieur, lucht, brandstof én oliefilter), bougies (+sleutel) en olie op de kop getikt bij brezan

Morgenmiddag mij maar eens uitleven... Moet ik trouwens bij het vervangen van de brandstoffilter eerst de druk van het systeem halen?
Kusjes <3
in Raalte? daar haal ik altijd mijn kentekenplaten.

haha.
of in Zwolle geweest?
achja, zo maar weer slapen, morgen eerst de tandentrekker bezoeken, kijken of er na een half jaar nog iets verandert is.