• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Gaat 'm niet worden, ben nog op het werk. Straks eten bij m'n ouders en m'n vriendin helpen inpakken, die vertrekt eerder naar Duitsland. En dan morgen en overmorgen overwerken.

Donderdag nog een polarisatiefilter halen, vrijdagavond zelf inpakken en zaterdagochtend ga ik dan m'n vriendin achterna.

Dusse :P goed onthouden tot eind juli ;)

Maar ik zal ff kijken of ik het tussendoor nog ff kan doen.

haha, mijn vrouw verklaarde me ook voor gek om helemaal "daar" heen te gaan.

Toen ik thuis kwam zei ze toch: "mooie dag gehad schat ?"

Dat klinkt dan weer goed he ?

Rik :wub

@ Tosca, ik hoop dat ik vanavond niet teveel hoef in te pakken ;)

Ik kijk wel ff, zal proberen het niet te vergeten. :thumb

@ Rik, die vraag kreeg ik ook toen ik thuis kwam. En of ik mooie foto's had gemaakt en toen pakte m'n vriendin uit zichzelf m'n camara om eens te kijken. Dus dat is inderdaad leuk!

Heb jij de foto's al gezien? Link staat in de beginpost.

@helmer opelfan wrote:Fnf racer heeft last van zijn schouder als ik de goede zo voor me heb. Oke jou vriendin heeft het niet zo op meetings

klopt.

valt wel mee, is voornamelijk pijnlijk als ik zwaar til, of hoog til.

maar gister zou autorijden, en dan voornamelijk naar Breda, voor mij geen pretje zijn geweest.

vandaag namelijk gewerkt, en ook vandaag voelde ik hem wel aardig, tenminste nadat ik de arm gebruikte.... :hmmz

en is mijn rechterarm, dus schakelen. :wors en of dat een succes zou zijn.... :angel

en kreeg vandaag te horen dat ik ook moeilijk loop, dus dat zou nog kunnen betekenen dat ik in de benen ook nog problemen heb.... :wtf zal wel aan mijn Ex-Collega liggen. :jerry

en aangezien ik nog geen vette paycheck per maand/4 weken krijg, blijft benzine nog best duur. alhoewel fietsen naar werk veel benzine bespaard. ;)

volgende editie hoop ik er wel te zijn. dus doe dat even wel in September, dan kan ik benzine vaker betalen. :jerry

Okay, in het topic zelf gaf men aan dat zondag de mooiste dag is voor wat betreft auto's.

Tosca, ik kan helaas niets meer uploaden op m'n blog en photobucket, moet gaan ruimen, dus ik probeer het later deze week.

@RISL wrote:Okay, in het topic zelf gaf men aan dat zondag de mooiste dag is voor wat betreft auto's.

Tosca, ik kan helaas niets meer uploaden op m'n blog en photobucket, moet gaan ruimen, dus ik probeer het later deze week.

ik ga ook zondag gewoon omdat ik dan niet hoef te werken king:

@helmer opelfan wrote:Goedenavond RISL. Rick heb mij aangegeven dat zaterdag de mooist dag is als men gaat voor 1 dag. Omdat zondag meniging lang ligt te pitten en optijd naar huis gaan

:thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

Tja, ik heb al met een maat afgesproken dat we op zondag gaan en dan gaan we gewoon vroeg.

Is het eigenlijk entree betalen voor bezoekers?

De organisator van Sevenum (John) gaf aan dat zondag de mooiste dag was qua auto's en daar hebben we onze planning op afgestemd.

Gewoon op zondag vroeg genoeg vertrekken, zodat je ook alle wagens ziet van de mensen die zaterdag tot laat door zijn gegaan, hun roes uitslapen en dan vertrekken ;)

Terug
Naar boven