• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Ja...en dan allemaal foto's van broodjes met kroketburgers online zetten om mij jaloers te maken.

M'n zusje en d'r vriend zitten ook wel eens samen op de bank met telefoons te kloten....ben blij dat zowel m'n vriendin als ik niet zo'n fancy telefoon hebben!

Oh, hier is het zo dat manlief thuiskomt en direct achter de pc schuift.....

Dan is er al geen beginnen meer aan, en pak ik dus ook maar weer mijn laptopje ;).

Overigens ben jij niet de enige die jaloers wordt van die broodjes :jerry

echt al wist een jaar geleden dat ik een coupe turbo voor 3550 euro kon kopen, had ik em vorig jaar laten staan.. :swear

Die op het forum marktplaats? Die is €4150 op Nederlandse platen hè.

Maar de Turbo Coupé's zijn inderdaad fors goedkoper geworden de afgelopen 3 jaar.....als ik drie jaar geleden had geweten dat ik voor €4150 een Turbo Coupé had kunnen kopen......de Turbo Coupé's stonden drie jaar geleden nog voor €7000 te koop, de 2,2-liters voor €6500 en de 1,8-liters voor €6000.

ik heb vorige jaar 6100 euro neer getelt voor me turbo. dus dan had ik alsnog geld in me zak gehouden al had ik gewacht.

maar ben er niet minder blij om ofzo, hou nog steeds zielsveel van me dushi :P

maar het is opzich ook vrij logisch dat ze zo in prijs dalen, ze zuipen em aardig en met deze benzine prijzen er ook nog eens bij

Tja, en de meesten bereiken inmiddels een kilometerstand waarbij groot onderhoud (turbo en/of koppeling) er aan komt.....en er zijn er helaas ook genoeg die bereikbaar worden voor petjes die ze aftrappen :(

Dit was mijn broodje cheeseburger :angel

img1178161200.jpeg

en ik at het zo op :angel

img1178163203.jpeg

Volgende dag nog eten aan :thumb

img1178166733.jpeg

Terug
Naar boven