• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Hahahaha ja haha echt johan weer, jonge wat heb je op drank ofzo :jerry Ik ben ook blank hoor nou blank beetje getint

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

Hahahahahaha wtf serieus ken jij turks hahaha die had ik van jou niet verwacht of zit je nu google translate te gebruiken of heb ik je op een idee gebracht o shit

Haha nou ik zeg je eerlijk zonder werk geen geld, maar ik zie mij zelf ook niet zo lang werken later, beetje luiheid ja maar ik wil een eigen zaak beginnen. Veel turken doen dit ook bijv. een shoarmazaak. Maar dat ga ik niet beginnen iets in auto's of computers ICT.

Ik als geboren Marokkaan ga later mijn eigen shoarmazaak beginnen. Misschien heb ik personeel nodig dan.

Minimum loon + gratis shoarma. Deal?

Hahahaha nee ik zie mij zelf niet in dat soort zaken werken, beetje zwakte voor vlees. Dan begin ik meteen te vreten en dan kom ik weer aan doe maar liever niet ik kan wel het financiele en advies gedeelte regelen maar dan wil ik geen minimum loon van 5 euro. Een uurloon van 50 is genoeg :jerry

Haha dat word 100 lira anders doe ik het niet, hey ik kan goed advies geven haha zaakje zal goed runnen alleen ik ga niet verder dan mijn VGC maar voorschrijft.

Hahahahahaha no way dude meeste accountants vrage 75 euro per uur en een echte goeie vraagt 100 euro per uur dus ben ik nog best goedkoop eigenlijk :/

Haha ja maar ik kijk naar de eurotjes ik leef en zal werken in Nederland niet in Turkije, nog goedkoop hoor 100 lira dus als ik 75 euro zou omrekenen kom je uit op 125 lira dus ik vraag nog weinig jonge :jerry

@KadAstra-EF wrote:@FnF_racer wrote:luiaard.

ik ga morgen weer op de fiets, als het droog blijft. ;)

en anders ga ik de DTM-wisser maar weer testen. :P

ga jij 40 km fietsen ? :jerry

Ik niet, heb al zwaar werk genoeg dus vandaar.

Rik :D

in mijn vakantie is het de planning dat ik in 4 dagen 160+ kilometers maak op de fiets. ;)

lekker door de Achterhoek fietsen.

Haha no way zal ik nooit doen en volgens mijn VGC moet ik de ipdog volgen welke staat voor integriteit, professionaliteit, deskundigheid, objectief en geheimhouding. Dus ik moet altijd eerlijk zijn anders een straf van 10 jaar waardoor ik doorgehaald word in de ra en daar heb ik nou juist geen zin in gezien ik nog een zaak wil beginnen :( wat heb ik toch een rare opleiding gekozen

Hahaha nou nou, je hebt de helft al geleerd, er zijn meer te creeren, maar zo zie je maar weer dat het ooit een keer verkeerd afloopt als je in Turkije bent en je gooit het eruit nou dan pakken ze je wel effe aan hoor :jerry

Terug
Naar boven