• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Ik zou wel eens willen weten of de eerste Kaiser die uit de Rotterdamse fabriek kwam nog altijd bestaat, heb namelijk een foto dat mijn grootvader die er mede aan heeft gewerkt er naast staat toen de Kaiser net van de band af kwam. Zat helaas nog geen kenteken op dus dat gaat moeilijk worden :(

@Mr.F wrote:[youtube:lvgsmi5q]

Wat ik eruit begrijp:

Astra is daar als 1e uit de fabriek gerold in Feb.1992 en gaat nu vanaf szentgotthárd waar hij bij Opel 20 jaar stil gestaan heeft naar Budapest naar het museum.

Echt: :wub :wub :wub

Ik heb ook een Astra uit feb 1992 maar die gaat nog niet naar het museum :sleeping

Rik :)

@Mr.F wrote:
44973_349631_550x413.jpg

44973_349639_550x413.jpg

:wub

18km :jerry wel mooi om te zien, alleen weer jammer dat die door de regen heeft moeten rijden, voor het eerst in 20jaar.

Soow lekker weer man vandaag heerlijk zometeen mijn cdtje ophalen voor mijn DVD90 en dan lekker verder met de auto, nu heb ik wel VW van me oom onder me reet gezien hij de Astra heeft gejat :swear

Hij was jaloers op mijn xenon hahaha maar in tegendeel heb ik wel een benzine turbo gekregen welke ook gechipt is, ja ik ga de update cd halen die ik vorige week had besteld, nu maar kijken wat er gaat gebeuren en meteen ook ergens een aux kabel halen, maar daarmee zit ik te twijfelen. Zag een prijs op ebay van 120 euro. Kan ik liever een set halen waar je ook gelijk je CID als DVD en navigatie en touchscreen kan gebruiken. Ook een van mijn planningen.

Het is lekker weer en mensen zijn meteen goed beziig :wors

@ Helmer, idd is een leuk speeltje nooit meer problemen met DVD gedoe, pak een laptop of een Barebone pc stopem in de dash huppa, wil je navi switch over naar Sygic met flitspaal and klaar :wors

Haha ag tot vrijdag genieten jongens, en dan hebben we weer onweer.

Klopt is ook niks en kan ik tegelijk ook PDC met beeld instellen, plus die AUX gedoe. Ik gaat effe bandjes omhusselen ben ik daarvanaf tot later :wors

@helmer opelfan wrote:Morguh Dion, een banjobout :hmmz wat moet ik mij daarbij voorstellen?

RegalOilResBYo.jpg

de bout die op de retourleiding zit vanaf de turbo.

dit is een betere die er voor zorgt dat de olie druk anders is bij je turbo zodat die minder snel stuk gaat

Kan geen kant op vandaag, vermoedelijk de aandrijfas naar de knoppen.. en morgen zou die worden gekeurd :thumbdown

dadelijk maar eens op de brug gezetten.

Geniet maar van het zonnetje maar is al veelste warm king:

@KadAstra-EF wrote:Ik ben jarig vandaag, 34 jaar alweer king: king:

Ook ben ik vandaag precies 2 jaar aktief op dit forum.

Rik :afro

34jaar alweer? :hmmz

proficiat ome Rikkerd :thumb

@helmer opelfan wrote:Haha idd een banjo dumpvalve voor een mooi muziekje onder de kap.

Ja Astra-TD zo haal jij nooit de 500.000km. :shock: vervelend dat het gebeurt is

tja je hebt tenslotte ook duck valves, dus moet dit ook wel haalbaar zijn :jerry

Terug
Naar boven