• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote:Wegdoen jou vrienden zijn niet goed wijs, De Astra heeft nog geen 500.000 gelopen :shock:

Andere bak eronder en hij kan weer :wors

Daarom tonnetje erbij en gaan :thumb

Ook mijn opa toenstraks, waarom doe je die wagen niet weg? nu dit en straks dat kapot..

Uhm Opa: u rijd een a-klasse 8jaar geleden gekocht voor 35.000,- en nu is die nog geen 4000,- waard bij de dealer.

Ik(wij) rijden 7jaar astra gekocht voor 1500,- ( DTL) en nu 7jaar later een kleine 600,- voor terug.

Tds gekocht 4jaar geleden gekocht voor 1250,- nu een kleine 500,- waard, in die tijd is alles 1x vervangen op de wielagers na.. alles inkoop voor de laagste prijs, alles monteren doen we zelf of hulp via een goede kennis op een brug.

Dus opa wie rijd goedkoper?? Ja kleinzoon krijgt gelijk.

Dus laat mij maar rijden in een 17jarige auto met 5ton op teller, en toch lach ik iedereen uit wat nieuw willen rijden :thumb

Haha, vooral die opmerking "koop een wagen met minder km" was een inkopper.

Ik zou reageren met" hij kan de mijne kopen, die heeft minder km"

toch niet gedaan omdat het topic toen weer serieus was verder. :jerry

Rik :)

Ik ben blij, de zon schijnt, zwembad gevuld, ben&jerry's chocolate fudge brownie bij de hand.. zo laten we even gaan chillen in de tuin. =-)

Kardas is marrokaans en kardes is turks :jerry Nog meer mensen die spoedcursus turks willen :wtf :jerry

Heb zojuist mijn ovidivicidi shit besteld van een roemeen, ga lekker DVD's kijken in de auto met de orginele cid :jerry :jerry

Ik zou toch zweren dat ik hier vanochtend een post getikt had dat de spiegelverstelknop en wat ander grut binnen was bij de Duitse dealer hier net over de grens het spookt hier hoor :hmmz

Terug
Naar boven