• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Egmond en Noordwijk zijn vaak minder druk dan Zandvoort, anders recreatie gebied vaak ook te doen zoals Spaarnwoude bij Velsen en Vlietland bij Den Haag in de buurt.

Ik hou het lekker op me opblaasbare zwembadje van de AH en al dobberend relaxen in de tuin :agent

@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote::hmmz

daar is idd iets aan.

ik maak dat ook niet als mensen zo dicht aan mij gaan liggen op strand :P :jerry

Niet dicht op jou liggen op het strand :hmmz

Gisteren de hele dag in Sevenum geweest. Erg mooi treffen. Al was het beetje te warm.

aan mij liggen,Helmer ;)

op mij liggen is weer iets anders :P :jerry

het moet wel gedaan worden dus :P

maar ben eindelijk klaar met huishouden ,dus nu lekker bijna naakt hier zitten lol hahahahhaahha :jerry

Jeej, lang leve Ameland,

nu lekker opt strand voetballen, zometeen weer ff afkoelen in de zee :vertag :ass

@helmer opelfan wrote:Wat zijn de eiland bewoners lekker slim :vertag :jerry

@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:oeee ,nene geen fotos van mij dan hoor :O

als ik de auto ga wassen krijg ik meer water af als de astra :jerry

Nou dan toch maar een foto van jou Muisje :wub :D lol

Post wat mooie foto's van de Astra als die gewassen is. Ben wel benieuwd naar jou auto

(en naar muisje, is het niet?? :jerry ) :thumb

@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:oeee ,nene geen fotos van mij dan hoor :O

als ik de auto ga wassen krijg ik meer water af als de astra :jerry

Nou dan toch maar een foto van jou Muisje :wub :D lol

Post wat mooie foto's van de Astra als die gewassen is. Ben wel benieuwd naar jou auto :thumb

er staan al fotos hier op het forum van de astra :P

en op facebook ook :P

Terug
Naar boven