• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@jeroenmarees wrote:Lekker, werk ze ;) je kan beter een ketting doen van een polootje of een golf, veel makkelijker, half uurtje :thumb

Was het maar lekker, godgloeiendegodgloeiendeteringtakkezooi alles zit zo strak dat als ik de spanrol op z'n plek wil draaien hij meteen al op spanning staat en het borggereedschap zo vast zit dat ik het er met de beste wil niet uit krijg :argue :fy1 :argue :fy1 :argue :fy1

ik zelf heb nog wel ff nodig om bij tekomen van mijn 6 dagen weekend hahahaha veel te laat naar bed veelste warm geweest ... en al die gezellige feestavonden pffff hahahahahaahhaah

ik heb gelukkig nog tot 2 september weekend dus nog tied zattt :jerry

@biancaatje wrote:goeiemogguh iedereen bijgekomen van weekend??

nope, kon maandag om 6 uur mijn bed al weer uit. :angel :wors

maar wel genoten.

zal volgend jaar meer winden laten, waait het tenminste een beetje. :jerry

1 september.

waarom? mijn auto is niet klaar dan hoor. staat er net zo bij als op Sevenum.... (minus het zand. :P)

en die dag daarvoor ook al 2 meetings, 1 shoot en een avondmeeting waar ik heen "moet", als Grunnmeeter. ;)

2 september Valentijn :P

ja en de astra van mij is ook niet klaar ,maar ik kom voor de mensen he ;)

en we hebben ons de laatste keer afgelopen jaar gezien he

Goed bezig Rik!

Ik heb je wel gemist in Sevenum trouwens?

Je F had heel mooi naast een G kunnen staan. Die had ook 45X.XXX km gelopen en was ook in nieuwstaat. Alles op gas en nog steeds eerste eigenaar. Helmer en Ronnie weten wie ik bedoel.

@RISL wrote:Goed bezig Rik!

Ik heb je wel gemist in Sevenum trouwens?

Je F had heel mooi naast een G kunnen staan. Die had ook 45X.XXX km gelopen en was ook in nieuwstaat. Alles op gas en nog steeds eerste eigenaar. Helmer en Ronnie weten wie ik bedoel.

Sevenum was me eigenlijk te ver weg.

Maar dat was anders wel een bijzondere G, daar had de mijne inderdaad niet misstaan ernaast haha.

Rik :D

De eigenaar was nog behoorlijk aan het poetsen, netjes bandenvet op de banden, onder de motor helemaal spik en span, alle vloeistoffen op niveau. Heel boekwerk (gedeeltelijk handgeschreven) erbij. Echt schitterend! En dan 45x.xxx km met een x18xe1 op LPG!

Erik zit inderdaad niet op het forum, heeft geen internet namelijk! (Grootgelijkalsjezonderkan)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Terug
Naar boven