• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote:Hahahaha ja las het ook, 3 uur lang naar een Astra gekeken :shock: Vind mijn Vectra wel mooi, maar om er 3 uur naar te loeren :???: :jerry

Ja het is zeker rustig, Ben weer volledig aan het werk dus is het hier mooi rustig :jerry

Ik zou wel 3uur naar je vec willen kijken :mrgreen:

Het zal ook weer eens niet, ga vanochtend zoals zo vaak even naar Venray met m'n ouders uit eten krijg ik een smsje van de telefoonzaak dat mijn abbo verlengbaar is en dat ik een telefoon uit mag zoeken, over toeval gesproken :jerry

Heb een Samsung Galaxy S3 gescoord (kom van uitsluitend Nokia toestellen vanaf de 3310) en moet nog even op m'n gemak kijken naar de bult dingen die je ermee kunt doen, ben nieuw met apps enzo dus ben wel het hele weekend zoet.

Meteen ook even de vakantie naar Amerika besproken op het reisbureau en ik krijg aankomende week een lijst met opties toegemaild voor de vlucht naar Ohio, woensdag er weer even naartoe om de gemaakte keuze definitief te maken en een internationaal rijbewijs te scoren, dan nog de visa waiver aanvragen en een nieuwe Privium pas.

@ Inject: ook al van Nokia af?

de laatste 2 telefoons die ik had, waren ook Nokia.

nu dus een Alcatel Smartphone.

en ik ben nu al verslaafd aan Wordfeud en Angry Birds. nu nog maar meer Games downloaden.

heb namelijk een 32MB kaartje erin gegooid. :P is "ietsjes" meer dan de 2MB die ik had. :P

@InjectTheVenom wrote:*pakt een aluminium honkbalknuppel en gaat er geduldig mee in de andere hand staan klappen om RISL iets duidelijk te maken* :angel

* Rik zwaait met zn vlaggetje naar RISL om hem ook iets duidelijk te maken dat Feyenoord NOOIT weggepoetst wordt*

Rik :D

zo maar even een foto:

wbcdch.jpg

Rik :D

Terug
Naar boven