• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@astraTD wrote:Soms duurt het wel 3dagen voordat me handen weer olie vrij zijn :jerry

Haha ik ken het, Olie vind ik nooit zo erg. Remstof blijft het langst zitten.

dan zou ik toch maar eens andere zeep gaan proberen

mijne zijn met 3 keer wassen meestal weer helemaal zuiver

op de nageltjes na dan :D

Ik gebruik zeep waar korreltjes in zitten... achja stoort me niet zo als ze vuil blijven, als ze maar bacterie vrij zijn voor de meidjes :jerry :jerry

@astraTD wrote:Ik gebruik zeep waar korreltjes in zitten... achja stoort me niet zo als ze vuil blijven, als ze maar bacterie vrij zijn voor de meidjes :jerry :jerry

Een beetje vet op de vingers kan ook handig zijn bij de meisjes :angel

@Gerrit78 wrote:@astraTD wrote:Ik gebruik zeep waar korreltjes in zitten... achja stoort me niet zo als ze vuil blijven, als ze maar bacterie vrij zijn voor de meidjes :jerry :jerry

Een beetje vet op de vingers kan ook handig zijn bij de meisjes :angel

En een meisje kan handig zijn voor het vet onder je nagels :angel

Gaat ze vast niet leuk vinden als je je handen reinigt in haar (*) zullen we maar zeggen :jerry

mijne heeft iigv liever dat ik ze goed was :D

@trashmetal wrote:Gaat ze vast niet leuk vinden als je je handen reinigt in haar (*) zullen we maar zeggen :jerry

mijne heeft iigv liever dat ik ze goed was :D

Is toch wel makkelijk hoor als ze stoppeltjes heeft,

Daar kan geen nagelborstel tegenop :jerry :jerry

en als je het goed doet gaat zelfs de kraan vanzelf lopen :angel :angel

Uhm, omdat ik de tijd nog op de zomer heb :shock:

Ga ewven kijken naar mn instellingen

NU staat er 3 minuten geleden dus bij mij klopt het wel dus :agent

OF heb jij hem nog op zomertijd ?

Rik :D

@helmer opelfan wrote:Tussen Brabant en Groningen zit toch tijdsverschil :hmmz :shock: :jerry

Ik heb het al die tijd al geweten :agent

maare, bij mij klopt de tijd, ik denk dat bij jou de zomertijd uitgeschakeld is.

Ik bedoel dan Trashmetal he ?

Helmer heeft niks gedaan en kan ook niks doen want in Groningen is niet een ene bal te beleven :jerry

Rik :D

als tussen brabant en groningen verschil in tijd zit, dan moet je eens na gaan hoever friesland achter loopt :jerry :jerry

Terug
Naar boven