• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:Hee Rik, die laatste brief van Babar Cars, daar staat op 24/7 bereikbaar... Snap je waar ik naar toe wil? :D

Mooizo, ga inderdaad om 03:00 uur bellen :jerry

Nee, ik heb besloten om geen contact op te nemen want anders weten ze dat de post aangekomen is.

Ik zal wel mn ergenis en reactie HIER afreageren king:

Misschien wel even de RDW, alleen ZIJ weten dat ik 2 auto's heb van 20 jaar en ouder :)

Rik ;)

Je hebt best kans dat je auto gespot is door die lui => kentekencheckje @ rdw site, en ze weten het ook...

ja oke, maar dan mn adres nog !!

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:Hee Rik, die laatste brief van Babar Cars, daar staat op 24/7 bereikbaar... Snap je waar ik naar toe wil? :D

Nee, ik heb besloten om geen contact op te nemen want anders weten ze dat de post aangekomen is.

Misschien wel even de RDW, alleen ZIJ weten dat ik 2 auto's heb van 20 jaar en ouder :)

Rik ;)

Je hebt best kans dat je auto gespot is door die lui => kentekencheckje @ rdw site, en ze weten het ook...

Rik ;)

Ojah, goeiemorgen... Misschien op goed geluk? We hebben hier ook wel 's wat door de deur gehad terwijl de auto's respectievelijk 1, 11 en 18 jaar oud zijn :P

@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:Hee Rik, die laatste brief van Babar Cars, daar staat op 24/7 bereikbaar... Snap je waar ik naar toe wil? :D

Rik ;)

Rik ;)

Ojah, goeiemorgen... Misschien op goed geluk? We hebben hier ook wel 's wat door de deur gehad terwijl de auto's respectievelijk 1, 11 en 18 jaar oud zijn :P

1 jaar :shock: ?

Dat meen je toch niet ?

Rik ;)

Had me er aangemeld maar word maar niet geaccepteerd ;)

Nog een vraagje eerder kreeg ik op mijn telefoon een melding dat er een app zou zijn die klikte ik dan weg maar denk dat toch wel handig is haha hoe heet die app :angel

Morgen weer werken ja? oh ja pakketjes XD

@astraTD wrote:Ben al aantal jaar ziek vrij geweest en nu heb ik het te pakken :puke

Ben je niet de enige mee ik heb afgelopen december/januari voor het eerst in jaaaaaaren een zware griep/verkoudheid combinatie gehad waar ik nog altijd een beetje mee aan het kwakkelen ben.

@InjectTheVenom wrote:@astraTD wrote:Ben al aantal jaar ziek vrij geweest en nu heb ik het te pakken :puke

Ben je niet de enige mee ik heb afgelopen december/januari voor het eerst in jaaaaaaren een zware griep/verkoudheid combinatie gehad waar ik nog altijd een beetje mee aan het kwakkelen ben.

hier nog zo iemand, ben nooit ziek eigenlijk.

laats me vriendin en 2 kids ziek, ik zelf niks.

tot 3 weken terug, kon echt me nest niet uit komen.

koorts en hoesten en dan weer koud en dan weer warm.

echt de hele dag geslapen, af en toe eens 5 minuten wakker tussen dor.

had het zelfde al eens eerder gehad, had toen een flinke long ontsteking.

toch maar ff naar de dokter dus.

bleek zware griep te hebben, nooit geweten dat de griep zo heftig kon zijn haha.

maar ja, daar door al wel 2 en halve week va het roken af nu haha, nu nog vol zien te houden :jerry :jerry

Werd vanochtend weer wakker met een beetje grieperig gevoel maarja wat wil je als je werktijdverkorting hebt naar 2 dagen per week die je niet gemakkelijk gevuld krijgt en niet meteen iets anders kan vinden om in te springen. Ik kijk er werkelijk ontzettend erg naar uit dat de Calibra zeer binnenkort gespoten is en ik hem weer op kan gaan bouwen in een rustig tempo (moet onder het opbouwen ook het verslag schrijven), krijg ik tenminste weer het gevoel dat ik het ergens voor doe.

Eindelijk weekend, morgen de cabrio weer halen. Twee nieuwe voorbanden erop. De dynamo was niet stuk gelukkig de massakabel was versleten/verrot

@dunjatamara wrote::kewlpics cabrio! :kewlpics

Eindelijk weekend :wors ff lekker niks 8)

Foto-LW3YVA6V-D.jpg

Je moet iets naar het werk

Ik ga maar eens slapen, dadelijk met mijn oudste dochter (7) weer naar de manege

:wub i just love Ketchup van Heinz!!!!!!!!!!

Ziet er netjes uit hoor je cabrio ben je niet ontzettend bang voor vandalen met je dak?? Ik denk dat ik die hier geen week heel zou houden :???:

Veel plezier met het paardrijden!

Ik had normaal gesproken nu ook bij het voetballen gestaan met mijn zoon maar schijnbaar vond de Knvb het nodig geen wedstrijden in te plannen :swear

Goedemorgen iedereen.

Zometeen mn thermostaat vervangen van mn F,

Nooit gedaan, "Mr F" heeft mij verschillende tips gegeven over hoe en wat dus vanmorgen doe ik een poging :jerry

Rik ;)

Ooooh succes Rik!!

Bij mij moest de riem er ook af :???:

Maarre Rudi wel beetje jammer van die Daverende Afgedankte Fiat. :-P

Sommige Chauffeurs Accepteren Niet Iedere Auto :lol:

Terug
Naar boven