• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

8 stuks :jerry Had er ook 8 maar heb er toen 3 of 4 aan marcoTDS gegeven.

Altijd fijn he in de winter heb je winterjas aan met grote vakken :wors :jerry

nja phil, er stonden 4 tigra's naast elkaar op de sloop, die hebben n die schakelaars niet meer:P

haha rik, dat spiegel glas wat ik mee genomen had?

ik had hem er op geplakt, met een klem een beetje vast gehouden, op de verwarming gelegd, en na 5 min hoorde ik iets breken, ik denk nee he!!

toch wel dus, spiegel glas is al weer kapot haha

haha ik had ook genoeg kansen maar dacht mernee heb er nog 4 liggen :jerry

Ik zat in een omega opzoek naar een 99 rails zie ik ineens een cc hendel liggen op de achterbank :jerry

Zit nu in de assie :agent

@soepkiepe wrote:nja phil, er stonden 4 tigra's naast elkaar op de sloop, die hebben n die schakelaars niet meer:P

haha rik, dat spiegel glas wat ik mee genomen had?

ik had hem er op geplakt, met een klem een beetje vast gehouden, op de verwarming gelegd, en na 5 min hoorde ik iets breken, ik denk nee he!!

toch wel dus, spiegel glas is al weer kapot haha

PRUTSER :wtf :argue :fy1 :swear .......... :cry

Laat zulke dingen ook aan een Professional over (zoals ik :angel )

Nu moet je nog een keer :vertag

Rik :jerry

Wat een weertje :wors Terwijl ik nu voor un uurtje op school ben voor bijles engels, 1x per week.

Dadelijk met 140 naar huis knallen en de roest aan pakken aan de astra en de dodge verven... Genoeg te doen.

Woensdag nieuwe riem en rollen dan weer eens de top uit testen. Benieuwd wat die gaat doen vanmorgen nog effen op 160 gehad enkele secondes..Was beetje laat.

tis mooi weer m de achtertuin maar weer eens wat op te ruimen haha.

gister al druk bezig geweest met de auto, dus die laten we vandaag maar ff wezen.

Ik ga vanavond ook in de tuin bezig, 9m3 gras afgraven, zand erin en straten.

Dit alles mag een paar weken duren maar vanavond begin ik :)

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:Ik ga vanavond ook in de tuin bezig, 9m3 gras afgraven, zand erin en straten.

Rik ;)

Graven kun je wel! ;)

ik zit er aan te denken om de hele achtertuin nog weer een keer op nieuw te doen, tis nu een beetje dit en een beetje dat, wil alles in de klinkers hebben ;)

scheelt dat ik zelf stratenmaker geweest ben haha :P

eerst ff 2 schuurtjes af breken, dan opnieuw alles bestraten en dan een mooi overdekt terras er bij zetten, weet je nog die grote stapel riet op de sloop?

denk dat ik hem daar mee ga overdekken.

k hoop dat ik dan een heel mooi terrasje kan maken haha.

@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:Ik ga vanavond ook in de tuin bezig, 9m3 gras afgraven, zand erin en straten.

Rik ;)

Graven kun je wel! ;)

Haha, dank je wel :thumb

Nee, ik kan mn aanhanger natuurlijk niet stampvol douwen met kleigrond, bovendien heb ik de tijd ervoor.

Begin nu, als met 2 maanden de bestrating er ligt, zo net voor de zomer dan ben ik al blij :)

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:Ik ga vanavond ook in de tuin bezig, 9m3 gras afgraven, zand erin en straten.

Rik ;)

Graven kun je wel! ;)

Nee, ik kan mn aanhanger natuurlijk niet stampvol douwen met kleigrond, bovendien heb ik de tijd ervoor.

Begin nu, als met 2 maanden de bestrating er ligt, zo net voor de zomer dan ben ik al blij :)

Rik ;)

wat ga je er in leggen dan, een mooi groot opel logo? :P

@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:Ik ga vanavond ook in de tuin bezig, 9m3 gras afgraven, zand erin en straten.

Rik ;)

Graven kun je wel! ;)

Rik ;)

wat ga je er in leggen dan, een mooi groot opel logo? :P

Nee, gewone gebakken klinkers :)

Rik ;)

Terug
Naar boven