• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Vandaag was het ook nog 19graad in de bewolking, zondag vriest het weer overdag :???: Krijg er zo de schijt van, klote klimaat hier.

Zo loop je in je blote pens aan de auto's te werken en over 3dagen kan je weer achter het raam toe kijken hoe de vlokjes naar beneden komen.

Nja :jerry

Staat trouwens nu zo erbij.

dodgekleurtjes_zps990aa6a9.jpg

Helaas spuitbussen op en nieuw besteld, dus daarom nu ook beetje boos op het weer dat ik niet verder kan met spuiten in het weekend. :jerry

tja hoe is t .. hebbie ff ?? om lang verhaal kort te maken .. 6 weken terug bevallen van een super mooie lieve meid Yaira genaamd .. vorige week te horen gekregen dat me vent al een half jaar niet meer van me hield en gister het huis uit gezet door die vent met mijn 4 kinderen dus ach druk en gekkenhuis enzo

hoe is ie bij jou ??/

ja heb nu een tijdelijk plekje waar ik en de kleine meid kunnen blijven maar de jongens moeten bij hun vader (tijdelijk) wonen ...

maar super joh helumaal verliefd!!!

Ik ben de laatste week ook weinig op het forum vanwege dit:

DSC03560.jpg

DSC03559.jpg

Het gras eruit, zand erin.

Ik laat het een paar weken inklinken en dan de bestrating erin :)

Alles moet in de (donkere) avonduren omdat ik de komende weken geen vrij heb gepland.

Rik ;)

@biancaatje wrote:tja hoe is t .. hebbie ff ?? om lang verhaal kort te maken .. 6 weken terug bevallen van een super mooie lieve meid Yaira genaamd .. vorige week te horen gekregen dat me vent al een half jaar niet meer van me hield en gister het huis uit gezet door die vent met mijn 4 kinderen dus ach druk en gekkenhuis enzo

hoe is ie bij jou ??/

Nou das lekker hoor :(

Sorry maar, voor zulke lui heb ik altijd plaats beschikbaar, desnoods op zondag :fy1 :swear

Maar goed, heel veel sterkte met alles :thumb :thumb :thumb

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:Ik ben de laatste week ook weinig op het forum vanwege dit:

DSC03560.jpg

DSC03559.jpg

Het gras eruit, zand erin.

Ik laat het een paar weken inklinken en dan de bestrating erin :)

Alles moet in de (donkere) avonduren omdat ik de komende weken geen vrij heb gepland.

Rik ;)

haha dan heb jij over een paar weken een mooie kattenbak achterthuis ;)

ik neem aan dat er geen auto of zo op komt, gooi het zand er ff in lagen in, dan ff een paar rondjes er over heen lopen stampen en dan weer een laag, dan ligt het voor een terras vast genoeg hoor.

een trilplaatje kost overigens ook maar 20 euro om het ff af te trillen ;)

(hier tenminste)

@kadastra thnxx komt allemaal wel goed .. ik blijf gewoon positief.. ik heb een prachtige dochter.. ben 15 kg kwijt .. zit op zich goed in me vel ik heb t eerder in me eentje gered met 3 kids dus met 4 lukt ook ;) nu alleen nog snel mijn inkomen en een huis regelen .. dan ga ik maandag allemaal doen ..

maaruh succes met straten !! das klote werk haha heb ik vorig jaar nog gedaan in mijn oude voortuintje is echt ***werk

@biancaatje wrote:tja hoe is t .. hebbie ff ?? om lang verhaal kort te maken .. 6 weken terug bevallen van een super mooie lieve meid Yaira genaamd .. vorige week te horen gekregen dat me vent al een half jaar niet meer van me hield en gister het huis uit gezet door die vent met mijn 4 kinderen dus ach druk en gekkenhuis enzo

en dan ben je daarvoor verhuist van het zuiden naar het westen? klote nieuws voor je, maar mooi dat het goed gaat met jou en de kids.. ;)

zow, ook ik heb weer weekend.

morgen wedstrijd 2 in de 2de helft van de competitie, en dan zondag meeting in Hengelo.

morgen misschien ook even parket leggen bij de zus van een maatje... even kijken of ik de wedstrijd normaal lopend afsluit... :P

en ben ook bezig om gezonder te worden: ben al 1 week op de hometrainer bezig, wil over een 2 weken weer met de fiets naar het werk, i.p.v met de scooter.... :jerry

maar dat komt wel goed, als ik met een collega mee ga fietsen, gezelligheid onderweg. :D

nja ik kom officieel uit t westen ;) dus wilde zoiezo al terug .. en dit was toen nog een extra reden ;)

kijk allemaal goede voornemens dan toch fietsen is idd stuk beter dan scooter rijden

Terug
Naar boven